آنچلوتی: بازیکنی که از مصدومیت می‌ترسد در خانه بماند و فیلم ببیند!

آنچلوتی: بازیکنی که از مصدومیت می‌ترسد در خانه بماند و فیلم ببیند!

سرمربی رئال مادرید به بازیکنانی که قبل از جام جهانی از آسیب دیدگی می ترسند توصیه کرد که در خانه بمانند و تمرین نکنند.

به گزارش سادس و به نقل از مارکا، تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کمتر از ۴ هفته دیگر باقی مانده است. حضور در جام جهانی یک رویای بزرگ برای هر بازیکنی به شمار می‌آید و به همین خاطر ترس از آسیب دیدگی قبل از جام جهانی برای بسیاری از ستاره های بزرگ فوتبال جهان وجود دارد و این باعث شده تا بعضی از آنها نتوانند در بازی های باقیمانده تا جام جهانی نتوانند عملکرد خوبی از خود نشان دهند.

سرمربی رئال مادرید در این زمینه گفت: بازیکنان رئال مادرید همگی با شوق و شور و هیجان زیاد تمرین می‌کنند. اگر بازیکنی ترس از مصدومیت دارد از او می‌خواهم که در خانه بماند و اصلا تمرین نکند. به نظرم چنین بازیکنانی بهتر است که فیلم و سریال در خانه ببییند.

کارلو آنچلوتی ادامه داد: در هفته های اخیر و پیش روی تا آغاز جام جهانی برنامه تیم ها فشرده شده است البته این فشردگی به بازیکنان هم کمک می کند چرا که باعث می شود با آمادگی زیادی در جام جهانی به میدان بروند. فکر نمی‌کنم که بازیکنان رئال در شرایط کنونی به جام جهانی فکر کنند. باید آنها اینگونه فکر کنند که بازی بیشتر به آنها کمک بیشتر می کند و باعث می شود تا سطح آمادگی شان بیشتر شود.

او درباره بازی بعدی برابر لایپزیگ گفت: بازی آسانی پیش رو نداریم اما به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستیم.

رئال مادرید در حالی به مصاف لایپزیگ می رود که با کسب ۱۰ امتیاز صعود خود را به دور بعد قطعی کرده است. رئال قبل از جام جهانی برابر تیم های لایپزیگ، سلتیک در لیگ قهرمانان اروپا و خرونا، رایو وایکانو و کادیز در رقابت های لالیگا به میدان خواهد رفت.

شاگردان آنچلوتی در فصل جاری نمایش خیره کننده ای داشته اند به طوریکه در رقابت های لالیگا از ۱۱ بازی ۱۰ پیروزی و یک تساوی را کسب کرده اند و در لیگ قهرمانان اروپا هم در ۴ بازی متحمل شکست نشده اند و در صدر قرار دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *