روحیه جنگنده شهرداری‌چی‌ها برای رسیدن به لیگ برتر

روحیه جنگنده شهرداری‌چی‌ها برای رسیدن به لیگ برتر

سادس/همدان تیم فوتبال شهرداری همدان با وجود اینکه نسبت به سایر تیم‌های متمول لیگ دسته اول فوتبال کشور هزینه کمتری برای نقل و انتقالات و ساخت یک تیم منسجم صرف کرد، در نهایت منجر به بسته شدن یک تیم تقریباً بومی شد به طوریکه روندی مثبت هر چند سینوس‌وار را در راستای کسب امتیاز در لیگ یک سپری کرده اما با این وجود در قامت یک مدعی ظاهر شده و نگاه این تیم آن‌طور که به نظر می‌رسد از دید تماشاگران و از صحبت‌های بازیکنان و کادر فنی نگاهی “لیگ برتری” است.

به گزارش سادس، بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان ملقب به شهرداری‌چی‌های دیار هگمتانه پس از گذشت ۹ هفته از تنور داغ لیگ دسته اول فوتبال کشور با حضور ثابت در نیمه بالای جدول رده‌بندی مسابقات با انسجام و قدرت بیشتری پیکارهای لیگ یک را دنبال می‌کنند و طی این هفته‌ها با حاضر بودن در بین پنج تیم اول لیگ یک، امید نوینی در دل هواداران خسته فوتبال همدان تازه کرده‌اند.

تیم فوتبال شهرداری همدان با انجام ۹ بازی و کسب چهار برد، سه مساوی و دو باخت با ۱۵ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور سه‌شنبه ۳ آبان ماه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید حاجی‌بابایی مریانج میزبان تیم فوتبال استقلال ملاثانی است.

روحیه جنگنده شهرداری‌چی‌ها برای رسیدن به لیگ برتر

به دنبال کسب بهترین جایگاه در لیگ دسته اول هستیم

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری همدان در گفت‌وگو با سادس، با بیان اینکه تیم فوتبال شهرداری در این فصل از بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای بهره برده و به دنبال کسب بهترین جایگاه در لیگ دسته اول فوتبال کشور هستیم، اظهار کرد: در ابتدا باید از تصمیم خردمندانه اعضای شورای اسلامی شهر همدان در حفظ تیم فوتبال شهرداری همدان که موجب حفظ امید و نشاط در شهر شدند، تشکر کنم.

حسین کاظمی افزود: امروز تیم فوتبال شهرداری به خانه امید تمام فوتبالیست‌های این شهر تبدیل شده و تمام بازیکنان تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید شهرداری برای رسیدن به تیم بزرگسالان تلاش می‌کنند و نابودی تیم بزرگسالان تیر خلاص را به آکادمی شهرداری می‌زد.

وی با اشاره به دیدگاه ورزشی مدیران شهرداری مطرح کرد: خوشبختانه مدیران شهرداری همدان دیدگاه ورزشی دارند و برای حفظ این تیم نیز زحمات زیادی کشیدند و همین دیدگاه به تمام مدیران شهرداری بسط پیدا کرده است.

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری همدان خاطرنشان کرد: امیدواریم نگاه حمایتی شورای اسلامی شهر همدان، شهردار و رئیس و معاون‌ ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه در ۹ هفته گذشته توانستیم نتایج دور از انتظاری را کسب کنیم، اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود و دیر بسته شدن تیم انتظار کارشناسان این بود که هفته‌های نخست را از دست بدهیم اما برابر تیم‌های تا دندان مسلح و متمولی نظیر استقلال خوزستان در ۹ هفته گذشته نتایج بسیار خوبی کسب کره‌ایم.

کاظمی با تشکر از کادرفنی فصل گذشته گفت: امسال نیز کادرفنی جوان با انگیزه و فوتبالی خوبی کنار تیم هستند، حضور احمد جمشیدیان در رأس کادر فنی و علی قربانی از بازیکنان باتجربه فوتبال ایران برای هر تیمی غنیمت است. امسال بازیکنان جوان و باانگیزه نیز به ما اضافه شدند و خوشبختانه بیش از ۷۰ درصد شاکله اصلی تیم حفظ شد که تا به این هفته کمک خوبی به ما کرده است.

وی با بیان اینکه به دنبال رتبه تک رقمی در پایان فصل هستیم، یادآور شد: هفته‌های زیاد و سختی را تا پایان مسابقات پیش رو داریم اما با تمام توان برای کسب بهترین رتبه خواهیم جنگید.

کاظمی تأکید کرد: به طور قطع اگر تعهدات باشگاه به موقع پرداخت شود و حمایت‌های مادی و معنوی مدیران شهرداری همراه ما باشد، با انگیزه بالایی که بازیکنان دارند به طور قطع شهرداری همدان شگفتی‌ساز لیگ دسته اول فوتبال کشور خواهد شد.

روحیه جنگنده شهرداری‌چی‌ها برای رسیدن به لیگ برتر

دوران مصدومیت سختی را پشت‌سر گذاشتم

در ادامه مهاجم تیم فوتبال شهرداری همدان ضمن اشاره به شرایط خود و تیم فوتبال شهرداری همدان، تصریح کرد: دوران مصدومیت سختی را پشت‌سر گذاشتم اما برای بازگشت به دوران اوج انگیزه زیادی دارم و می‌خواهم توانایی‌های خود را به اثبات برسانم.

آرمین طلایی‌منش در گفت‌وگو با سادس، افزود: فصل گذشته در دیدار برابر شهرداری آستارا از ناحیه سر دچار مصدومیت شدیدی شدم و تا پای مرگ رفتم اما لطف خدا کمک کرد تا خطر رفع شود.

طلایی‌منش مطرح کرد: بعد از آن مصدومیت تلخ و سخت کسی فکرش را نمی‌کرد دوباره به مستطیل سبز برگردم اما انگیزه بسیار بالایی داشتم و بعد از دوران نقاهت تمرینات بسیاری را پشت‌سر گذاشته‌ام.

وی با اشاره به درخشش خود در دیدارهای گذشته فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: برای اثبات توانایی‌هایم انگیزه بسیار زیادی داشتم و خدا کمک کرد تا در هفته‌های اخیر گل‌های سه امتیازی و حساسی را به ثمر برسانم.

مهاجم تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: هفته‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و تمام تلاش خود را می‌کنم تا روند گلزنی و تأثیرگذاری‌ام ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به شرایط تیم اظهار کرد: کادرفنی با دانش و خوبی داریم، رابطه احمد جمشیدیان سرمربی تیم با بازیکنان بسیار خوب است و با وجود پیش‌بینی‌ها تا به این هفته نتایج بسیار خوبی گرفته‌ایم.

طلایی‌منش اضافه کرد: به طور قطع امسال به دنبال قرار گرفتن در بین پنج تیم بالای جدول هستیم و حتی نیم نگاهی هم به لیگ برتر داریم که با تلاش و غیرت بازیکنانمان دور از دسترس نیست.

وی افزود: تنها خواسته ما به عنوان کم هزینه‌ترین تیم لیگ دسته اول فوتبال کشور با حداقل قراردادها، پرداخت به موقع مطالبات بوده تا بتوانیم به دور از حاشیه و با تمرکز بالا بهترین نتایج را در زمین مسابقه رقم بزنیم.

روحیه جنگنده شهرداری‌چی‌ها برای رسیدن به لیگ برتر

در دیدارهای خانگی به دنبال حداکثر امتیازات هستیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان نیز با اشاره به بازی‌های تیم شهرداری گفت: در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور دیدار سخت و سنگینی برابر استقلال ملاثانی داریم اما به دنبال ادامه روند خوب خود هستیم.

احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با سادس، با اشاره به دیدار هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور افزود: تیم فوتبال استقلال ملاثانی در ۲۹ دیدار گذشته خود تا به امروز شکستی را تجربه نکرده که همین آمار نشان از عملکرد خوب و قدرت این تیم دارد.

وی خاطرنشان کرد: این تیم یکی از تیم‌های باثبات لیگ دسته اول فوتبال کشور در این فصل بوده که کادرفنی و شاکله اصلی خود را حفظ کرده و امسال نیز شرایط خوبی دارد و یکی از مدعی‌های صعود خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه به دنبال رکوردشکنی نیستیم، گفت: تمرکز خود را به روی ارائه یکی بازی زیبا و تماشاگرپسند می‌گذاریم تا بتوانیم روند نتیجه‌گیری خوب خود را همچنان ادامه دهیم. نقاط ضعف و قوت حریف را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و باشناخت کامل وارد میدان مسابقه می‌شویم.

وی با بیان اینکه در دیدارهای خانگی به دنبال حداکثر امتیازات هستیم، مطرح کرد: با توجه به دیدارهای حساس پیش رو و نزدیکی سطح تیم‌ها باید از بازی‌های خانگی حداکثر امتیازات را کسب کنیم.

جمشیدیان خاطرنشان کرد: به طور قطع در تمام دیدارهای خانگی هم نمی‌توانیم پیروز باشیم اما بهترین عملکرد خود را در خانه به نمایش خواهیم گذاشت و از دقیقه یک تا سوت پایان برای کسب سه امتیاز تا پای جان خواهیم جنگید.

وی اشاره به لزوم حمایت از تیم فوتبال شهرداری همدان تأکید کرد: تا به این هفته از حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر همدان، مدیران ارشد شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی تشکر می‌کنم و امیدوارم حمایت‌ها دنباله‌دار باشد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان یادآر شد: به طور قطع تمام فوتبال در مستطیل سبز نیست و تیم بیرون از زمین که مدیران هستند نیز همان اندازه و بیشتر اهمیت دارند که امیدواریم با حمایت به موقع، انگیزه بالای بازیکنان برای کسب بهترین نتایج حفظ شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *