اسمالینگ: کینه‌ای از ساوت گیت ندارم/ چرا به تیم ملی دعوت نمی‌شوم؟

اسمالینگ: کینه‌ای از ساوت گیت ندارم/ چرا به تیم ملی دعوت نمی‌شوم؟

کریس اسمالینگ از دعوت نشدنش به تیم ملی انگلیس با وجود موفقیت‌هایش در رم ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش سادس و به نقل از ساکرنت، کریس اسمالینگ، مدافع ۳۲ ساله در تابستان ۲۰۱۹ به صورت قرضی از منچستریونایتد به “جالوروسی” ملحق شد و توانست عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد. اسمالینگ یکی از بازیکنان کلیدی تیم ژوزه مورینیو در پایتخت ایتالیا است و از زمان حضورش ۱۱۰ بازی برای این باشگاه انجام داده است.

اسمالینگ در پاسخ به دعوت نشدنش به تیم ملی انگلیس گفت: هر بار که فهرست تیم ملی انگلیس را می‌بینم و نام خودم در آن قرار ندارد احساس ناامیدی و ناراحتی می‌کنم. دوست دارم آن‌جا باشم. احساس می‌کنم می‌توانم چیزهای زیادی ارائه دهم، حالا که به تیم ملی کشورم دعوت نمی‌شوم بیش‌تر می‌دانم که بازی با پیراهن انگلیس چقدر عالی است. اوضاع با رم خوب پیش می‌رود و ما امیدواریم که جام‌های بیش‌تری کسب کنیم. 

او  در بخش دیگری از صحبت‌هایش اعلام کرد که نسبت به گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس کینه‌ای ندارد اما دوست دارد بداند برای چه به تیم ملی دعوت نمی‌شود. 

کریس اسمالینگ در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: من  کینه‌ای از ساوت گیت ندارم. وقتی بازی‌های انگلیس را تماشا می‌کنم از این که در ترکیب نیستم ناامید می‌شوم، اما اکنون کاری که می‌توانم انجام دهم این است که روی زمان حال تمرکز کنم و امیدوارم این فرصت پیش بیاید و در تیم ملی باشم یا کسی به من توضیح دهد چرا به تیم ملی انگلیس دعوت نمی‌شوم.

اسمالینگ از زمان اولین بازی خود در سپتامبر ۲۰۱۱ تحت هدایت فابیو کاپلو در تیم ملی انگلیس، ۳۱ بازی ملی برای این تیم انجام داده است اما از زمان بازی مقدماتی جام جهانی روسیه مقابل اسکاتلند در ژوئن ۲۰۱۷، برای “سه شیرها” بازی نکرده است.

چندی پیش ژوزه مورینیو، سرمربی رم ایتالیا از گرت ساوت گیت خواست بازی‌های کریس اسمالینگ را تماشا کند و این بازیکن را به دلیل قابلیت‌های خوب بازی به تیم ملی انگلیس دعوت کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *