مسابقات کاپ آسیایی دواتلون تبریز ۲۰۲۲ برگزار شد

مسابقات کاپ آسیایی دواتلون تبریز ۲۰۲۲ برگزار شد

مسابقات کاپ آسیایی دواتلون در دو بخش زنان و مردان در تبریز برگزار شد.

به گزارش سادس و به نقل از فدراسیون ترای‌اتلون؛ کاپ آسیایی دواتلون تبریز ۲۰۲۲ به عنوان دومین رویداد بین المللی به میزبانی ایران امروز در پارک ایل گلی شهر تبریز برگزار شد.

این رویداد مطابق تقویم رسمی ترای‌اتلون جهانی و با حضور آلکسی کالینین از قرقیزستان به عنوان نماینده فنی این مسابقات با تعداد ۳۴ ورزشکار در بخش مردان و زنان برگزار شد که در پایان و در بخش زنان حدیث نصر آزادانی موفق به کسب مدال طلا و جایزه نقدی ۲۵۰ دلاری این مسابقات شد. پس از وی شکوه طیاره خواجویی به مقام دوم و جایزه ۱۵۰ دلاری دست یافت و زهرا رئیسی بر سکوی سوم ایستاد و جایزه ۱۰۰ دلاری را از آن خود کرد.

در بخش انفرادی مردان این مسابقات نیز امین سقایی زودتر از دیگران به خط پایان رسید و صاحب عنوان قهرمانی و جایزه ٢٥٠ دلاری مسابقات شد. سید محمد حسینی قهرمان کاپ آسیایی کرج ۲۰۲۰ در رده دوم ایستاد و حامد ثبوتی بر سکوی سوم قرار گرفت. حسینی و ثبوتی به ترتیب برنده جایزه ۱۵۰ و ۱۰۰ دلاری مسابقات شدند.

با توجه قرار داشتن این رویداد در تقویم رسمی ترای‌اتلون جهانی، ورزشکاران شرکت کننده با استفاده از امتیاز کسب شده می توانند در رنکینگ جهانی ارتقاء پیدا کنند.

عمر بن ابوبکر از سنگاپور مدرس دوره بین المللی داوری سطح یک ترای‌اتلون و فیراس الحمود مسئول توسعه ترای‌اتلون آسیا و ناطر این دوره که در دو روز گذشته در تبریز برگزار شد به ترتیب به عنوان نماینده ترای‌اتلون آسیا و مسئول فنی در این مسابقات حضور داشتند.

مراسم اختتامیه و توزیع جوایز این مسابقات با حضور دکتر کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و دکتر فرهادی زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *