ماتا: چرا ما را می‌کشید؟/ تمامش کنید!

ماتا: چرا ما را می‌کشید؟/ تمامش کنید!

مربی استقلال به شدت نسبت به نادیده گرفته شدن پنالتی تیمش از سوی داور مسابقه اعتراض کرد.

به گزارش سادس، استقلال در روزی که آلومینیوم اراک به مدت ۱۰ دقیقه با ۱۰ بازیکن بازی کرد، به تساوی بدون گل بسنده کرد.

روی ماتا، مربی استقلال در نشست خبری گفت: یک بازی خوب را انجام دادیم. بازی مثبتی از سوی تیم ما بود. خوب سانتر کردیم. بازی‌های ترکیبی خوبی انجام دادیم. هر کاری کردیم اما متاسفانه فقط سه امتیاز را کسب نکردیم. آلومینیوم آمده بود که فقط دفاع کند. هر تیمی که مقابل ما بازی می‌کند، این کار را می‌کند. این یک علامت احترام است. در مقابل تیم‌های دیگر باز بازی می‌کنند اما مقابل تیم ما همیشه دفاعی هستند. فقط به خاطر نتیجه است که ناراحت هستیم چون ناامید کننده است. آنطور که بازی کردیم، این مساله (مساوی) زیاد رخ نمی‌دهد. ۱۰ شانس گلزنی داشتیم. آلومینیوم فقط یک فرصت داشت. فقط به خاطر نتیجه ناراحت هستیم. 

وی ادامه داد: نمی‌توانم این مساله را ناگفته بگذارم. تیم سوم باز هم تاثیرگذار بود. می‌خواهم بپرسم چرا؟ نمی‌دانم شاید فیفا قوانین خود را عوض کرده است. فکر می‌کنم باید یک دروازه‌بان داشته باشند. یک تیم نمی‌تواند با دو دروازه‌بان بازی کند. وقتی توپ را با دست می‌زنید، حتما پنالتی است. مهم نیست که توپ سریع باشد یا کند، وقتی به دست می‌خورد، پنالتی است. وقتی بازیکن آلومینیوم دست خود را به توپ نمی‌زد، گل می‌شد. هر تیم می‌تواند یک دروازه‌بان داشته باشد. همیشه می‌خواهم از داور تشکر کنم اما هر بازی یک چیزی داریم که شکایت کنیم. یک بهانه‌ای همیشه است. هیچکس هم چیزی نمی‌گوید. در بازی با ذوب آهن و فولاد هم رخ داد. این مساله روی تیم ما، باشگاه، بازیکنان و سرمربی تاثیر می‌گذارد. ما یک تیم مثبت هستیم و می‌خواهیم لیگ ایران را بهتر کنیم. چرا ما را می‌کشید. 

دستیار ساپینتو گفت: بازیکنان آلومینیوم پنج بار خودشان را روی زمین انداختند. پنج بار بازی را نگه داشتند. داور سه دقیقه وقت تلف شده گرفت. اگر اینطوری است، ما با ریتم خودمان بازی می‌کردیم اما آن‌ها ما را می‌کشند. داور فقط سه دقیقه وقت تلف شده گرفت. داور برای نیمه دوم پنج دقیقه وقت تلف شده گرفت. در همین زمان فقط دو دقیقه بازی کردیم. داور به همه کارت زرد داد و سه دقیقه دیگر تلف شد. این مساله خوب نیست. یک موضوع اضطراری است که باید بازبینی شود. ما چیزی علیه داوران نداریم. ما خوب بازی می‌کنیم و وقت تلف نمی‌کنیم اما واقعا تمامش کنید. 

ماتا درباره وقت کشی بازیکنان آلومینیوم و حالت تدافعی تیم‌های انتهای جدولی مقابل استقلال و راهکار استقلال برای این مساله گفت: مطمئنم که تمامی تیم‌ها بعد از این دیدار به همین شکل بازی می‌کنند. داور پنالتی ما را نمی‌گیرد. ما شوت می‌زنیم و تلاش می‌کنیم گل بزنیم. از دست ما چه کاری بر می‌آید؟ توپ را ببریم و درون دروازه بگذاریم؟ ما حمله می‌کنیم و با تمام وجود بازی می‌کنیم. تغییرات می‌دهیم. امروز گل نزدیم اما در آینده گل می‌زنیم و تمرکز هم خواهیم داشت و مطمئنا برنده خواهیم شد. 

وی درباره تاثیر نبود ساپینتو کنار نیمکت این تیم در بازی‌های اخیر اظهار کرد: قطعا این مساله تاثیرگذار است. ساپینتو رهبر ما است. بودن او و انرژی مثبت او مطمئنا تفاوت را ایجاد می‌کند. 

محمدحسین زرندی، مدیر رسانه‌ای استقلال گفت: زمانی که آقای ساپینتو داشتند از مسیر به سمت رختکن بر می‌گشتند، گویا مساله‌ای پیش آمد و شخصی کنار ایشان با موبایل یا دوربین فیلم می‌گرفت که آقای ساپینتو می‌گوید نباید فیلم بگیرید چون محوطه منتهی به رختکن است.  گویا این سوء تفاهم شد که از تلویزیون است اما از تلویزیون هم نبودند. هیچ مساله‌ای نبود و موضوع برطرف شد. نمی‌خواستیم به اشتباه اطلاع‌رسانی شود. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *