حسینی: بزرگترین دغدغه ما نداشتن استادیوم اختصاصی است

حسینی: بزرگترین دغدغه ما نداشتن استادیوم اختصاصی است

سرمربی پیکان می‌گوید بزرگترین دغدغه تیمش، نداشتن استادیوم اختصاصی است.

به گزارش سادس، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل هوادار در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: در طول هفته سعی کردیم تمرینات خوبی داشته باشیم. بازیکنان نسبت به حساسیت این بازی آگاه هستند. با تیمی بازی داریم که می‌تواند شرایط را سخت کند. امیدوارم روز خوب بازیکنان ما باشد و بتوانیم از این بازی امتیاز لازم را به دست بیاوریم. به نظر من بازی دشوار و نزدیکی شاهد خواهیم بود و امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی در این بازی داشته باشیم.

او ادامه داد:‌ بزرگترین دغدغه ما، نداشتن استادیوم اختصاصی است. ما و هوادار استادیوم اختصاصی نداریم و این بزرگترین دغدغه باشگاه است. بحث میزبانی در جایی که شما میزبان آنجا نیستی، کار شما را دشوار می‌کند.

حسینی درباره اینکه تیمش هفته‌هاست که طعم پیروزی را نچشیده است، افزود: ما زحمت خود را می‌کشیم و کار خود را می‌کنیم و تیم‌هایی که در سطح ما هستند، این شرایط را دارند. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های پیش رو پیروز شویم. این مساله برای خیلی از تیم‌ها اتفاق می‌افتد.

سرمربی پیکان درباره تغییر تفکرات تاکتیکی خود گفت: ما تغییری نکردیم و فکر ما همان فکر است و ما امسال لیگ سختی داریم که شاید دلیلش همین باشد. ما در سخت‌ترین بازی‌ها هم فرصت گلزنی داشتیم و سعی می‌کنیم منسجم بازی کنیم.

او درباره شرایط تمیروف گفت: تمیروف و بازیکنان دیگر تیم کیفیت خوبی دارند اما کل لیگ ایران به همین شکل است و تیم‌هایی که پول‌های کلان دادند و بازیکنان مختلف گرفتند هم بازیکنانشان گلزنی نکردند.

حسینی درباره برنامه‌ریزی سازمان لیگ پیش از آغاز جام جهانی گفت: نمی‌دانم تصمیم‌گیری به چه شکل بوده است اما اکثر بازیکنان تیم ملی لژیونر هستند و تعداد اندکی از بازیکنان داخلی در تیم ملی هستند. بازیکنان داخلی از شرایط بازی خارج می‌شوند و باید از کسانی که این برنامه‌ریزی را کردند،‌ سوال کنیم.

سرمربی پیکان درباره شانس حضور سامان فلاح در لیست تیم ملی برای جام جهانی گفت: این نظر سرمربی تیم ملی است. این بازیکن دارد زحمت خود را می‌کشد و کیفیت خوبی دارد. او می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند و امیدوارم به حقش برسد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *