پلاتینی:‌ بنزما در جام جهانی ارزش‌های خود را نشان دهد

پلاتینی:‌ بنزما در جام جهانی ارزش‌های خود را نشان دهد

میشل پلاتینی می گوید کریم بنزما باید در جام جهانی قطر، ارزش خود را به عنوان برنده توپ طلا ثابت کند.

به گزارش سادس و به نقل از اکیپ، میشل پلاتینی می‌گوید کریم بنزما باید برای فرانسه در جام جهانی آینده عملکرد خوبی داشته باشد تا انتخاب خود را به عنوان برنده توپ طلا اثبات کند. بنزما بهترین فصل دوران حرفه‌ای خود را با زدن ۴۴ گل در فصل قبل به پایان رساند و در عین حال ۱۵ پاس گل نیز  ثبت کرد و به رئال مادرید برای قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد.

همین عملکرد برای کنار زدن بازیکنانی مانند روبرت لواندوفسکی و سادیو مانه کافی بود تا بنزما اولین توپ طلای خود را به دست آورد.

پلاتینی که در سه سال متوالی بین سال‌های ۱۹۸۳ تا ۱۹۸۵ برنده جوایز توپ طلا شد، معتقد است اکنون فشار بیش‌تری بر بنزما برای حضور در جام جهانی قطر وجود خواهد داشت. پلاتینی معتقد است بنزما در حال حاضر در راه تبدیل شدن به نماد فوتبال فرانسه است.

پلاتینی به “RMC Sport” گفت: بنزما الان باید خود را در جام جهانی اثبات کند. او مسئولیت بزرگی دارد چون بهترین بازیکن جهان است و جام جهانی در راه است. او باید خود را در جام جهانی در ترکیب فرانسه نشان دهد تا نشان دهد چرا توانسته است برنده توپ طلا شود. 

بنزما پس از خروج شش ساله از تیم ملی فرانسه، برای یورو ۲۰۲۰ به ترکیب “خروس‌ها” بازگشت و در چهار بازی چهار گل به ثمر رساند و فرانسه در نهایت در مرحله یک هشتم نهایی شکست خورد و حذف شد.

پلاتینی افزود: بنزما در حال تبدیل شدن به اسطوره فوتبال فرانسه است. برنده شدن توپ طلا شما را به جمع بازیکنان بزرگ فوتبال می‌آورد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *