انتقاد نماینده شیراز از سازمان بورس

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در رابطه با کاهش ارزش سرمایه مردم در بورس، گفت: آقای رئیس جمهور سازمان بورس حاضر نیست اصل سرمایه مردم را به آنها برگرداند و این رفتارها سرمایه اجتماعی جامعه را کاهش می دهد.

به گزارش سادس، علیرضا پاک فطرت در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس سازمان بازنشستگی کشوری و لشگری، گفت: متاسفانه هر ماه سهمی از حقوق بازنشستگان در قالب سهم وام هایی که قبلا گرفته اند از حقوقشان کم می کنند، اما به موقع به حساب بانک ها پرداخت نمی کنند و برخی مواقع این فاصله تا سه ماه طول می کشد که این موضوع باعث نگرانی و ضرر و زیان بازنشسته ها شده است و به آن اعتراض دارند.

عضو کمیسون عمران مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری خطاب به دولت بیان کرد: رئیس جمهور قبلی مردم را دعوت کرد که سرمایه خود را در بورس بیاورند و بیش از ۲۰ میلیون نفر که بیشتر افراد ضعیف و انقلابی جامعه هم بودند از جمله دانشجویان، زنان خانه دار و کارگران به درخواست رئیس جمهور وقت اعتماد کردند و سرمایه اندک خود را در بورس آوردند.

وی تاکید کرد: ارزش پولی که آن زمان در بورس گذاشته شد امروز به یک سوم کاهش یافته، اما امروز سازمان بورس حاضر نیست اصل همین پول را هم به مردم برگرداند.

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: آقای رئیس جمهور یادتان باشد این رفتارها سرمایه اجتماعی را در جامعه کاهش می دهد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *