کورتوا بعد از کسب جایزه یاشین: امیدوام قهرمانی در جام جهانی را تجربه کنم

کورتوا بعد از کسب جایزه یاشین: امیدوام قهرمانی در جام جهانی را تجربه کنم

سنگربان تیم ملی فوتبال بلژیک و رئال مادرید که توانست عنوان بهترین دروازه بان جهان را در سال ۲۰۲۲ به دست آورد رویایی قهرمانی در جام جهانی را در سر دارد.

به گزارش سادس و به نقل ازEFE، همچنانکه پیش بینی می شد جایزه لئو یاشین به تیبو کورتوا رسید و این سنگربان بلژیکی عنوان بهترین دروازه بان جهان را در سال ۲۰۲۲ به دست آورد.

کورتوا فصل بسیار خوبی را با رئال مادرید تجربه کرد و توانست با این تیم قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

او بعد از کسب این جایزه گفت: می خواهم از هم تیمی های خود تشکر کنم چرا که اگر آنها نبودند من این جایزه را کسب نمی کردم و البته باید از خانواده و فرزندانم تشکر کنم که همواره از من حمایت کردند و زمینه را برای کسب این موفقیت مهیا کردند.

کورتوا که در رقابت با آلیسون بکر، مانوئل نویر، ادرسون و یاسین بونو این جایزه را کسب کرد، ادامه داد: اکنون رویای قهرمانی در جام جهانی را دارم و امیدوارم که با تیم ملی فوتبال بلژیک به این افتخار بزرگ دست پیدا کنم. در جام جهانی ۲۰۱۸ برابر فرانسه شکست خوردیم و نتوانستیم به قهرمانی در جام جهانی برسیم اما در سال جاری انگیزه زیادی داریم. ما تیم بسیار خوبی داریم و امیدوارم که بتوانیم در جام جهانی پیش رو به قهرمانی برسیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *