سفر تیم نظارت هسته مرکزی گزینش به استان قم

سادس/قم تیم نظارتی هسته مرکزی گزینش به منظور تبادل نظر با مدیر کل استان و بررسی عملکرد دفتر گزینش در قم حضور یافتند.

به گزارش سادس،   یکشنبه بیست و چهارم مهرماه طی سفر یک روزه‌ای که تیم نظارتی هسته مرکزی گزینش به منظور تبادل نظر با مدیر کل استان و بررسی عملکرد دفتر گزینش به قم داشتند، دکتر محمود مظفر مدیر کل هسته و آقایان زارعی معاون هسته و اکبرپور کارشناس هسته مرکزی گزینش با حضور در اداره کل بهزیستی استان قم ضمن دیدار با دکتر مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی قم و با برگزاری جلسه‌ای با حضور معاونین پشتیبانی، مشارکت‌های مردمی و مدیران دفاتر حراست، بازرسی و گزینش به تبادل نظر و بررسی موضوعات مد نظر پرداختند.

دکتر مظفر مدیرکل هسته مرکزی گزینش هدف از این بازدید ها را بررسی عملکرد دفاتر استانی، استفاده از نظرات و دیدگاه ها و تجربیات همکاران گزینش در استانها برشمرد و بیان کرد : با عنایت به دو سال شرایط کرونایی تصمیم بر این بازدیدهای میدانی گرفتیم و استان قم را به یمن وجود حرم کریمه اهل بیت (س) اولین استان جهت بازدید و عرض خداقوت خدمت همکاران انتخاب کردیم.

مدیر کل هسته مرکزی گزینش با اشاره به اهمیت گزینش در نظام اداری کشور، چکیده و خلاصه سخنان حضرت امام (ره) در باره گزینش را اصلاح افراد برشمرد و خاطرنشان کرد: در سیستم گزینش به هیچ وجه ما دنبال مچ گیری نیستیم و هدف دستگیری و اصلاح و جذب افراد صالح و شایسته گزینی است.

دکتر مظفر با اشاره به مبانی گزینش در نظام اداری توجه به دو مقوله نماز و حجاب را مورد تاکید قرار داد و افزود : در این زمینه باید کار اصلاحی و ارشادی داشته باشیم اگر کسی نواقصی دارد با ارشاد و دعوت به مطالعه و تحقیق عمل کنیم.

در ادامه آقایان زارعی و اکبرپور نکاتی را در خصوص اهمیت بحث گزینش و توجه به ابتکار عمل و خلاقیت در امور و مسولیت و حساسیت وظایف مدیران دستگاه ها در زمینه توجه به بازوان کمکی مدیریت مانند حراست و گزینش تاکید کردند.

در ابتدای این دیدار دکتر پهلوانی مدیر کل بهزیستی استان قم ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر از حضور مدیران هسته مرکزی در استان ضمن ارائه دیدگاه‌های خود و بیان گزارشی از وضعیت بهزیستی در استان و خدمات سازمان به جامعه هدف خواستار توجه سازمان بهزیستی کشور در تشکیلات و چارت سازمانی به گزینش و ارتقاء جایگاه این دفتر شد.

لازم به ذکر است مدیران هسته مرکزی بعد از بازدید از دفتر گزینش بهزیستی قم و بررسی میدانی فعالیت و عملکرد این دفتر جهت زیارت به حرم کریمه اهل بیت(س)  مشرف شدند

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *