وزیر پیشنهادی کار برنامه‌هایش را در کمیسیون بهداشت تشریح کرد

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر ‌پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

زهرا شیخی در گفت‌وگو با سادس در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان گفت: این جلسه با حضور صولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شد؛ اعضای کمیسیون به این موضوع اشاره کردند که وزارت کار وزارتخانه گسترده ای است و مسائل اقتصادی، بهزیستی، بهداشت و درمان، بنگاه داری، تعاونی، اشتغال، بیمه و بازنشستگی و مسائل متعددی را در برمی گیرد لذا انتظار می‌رود در این وزارت خانه تحولی با هدف کارآمدی و بکارگیری نیروهای کارآمد، متخصص و متعهد رخ دهد همچنین از ظرفیت های علمی و افراد متخصص و متعهد استفاده شود.

وی افزود: اعضای کمیسیون بر لزوم اتخاذ تصمیماتی تاکید کردند که به اعتماد مردم خدشه نزند لذا اعتمادسازی ها منوط به صداقت و تصمیمات درست و علمی باشد تا با کارآمدی و توانمندی مدیرانی را انتخاب شوند که بدانند، بخواهند و توانمندی لازم را داشته باشند و راه حل‌های درست و کارآمد را برای حل مشکلات جامعه و کشور اتخاذ کنند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان در پایان به گزارش  رئیس فدراسیون اقتصاد سلامت از حوزه فعالیت ها و برنامه های سال جاری اشاره و اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع  دارو و تجهیزات پزشکی مقرر شد تصمیمات درست تری در این خصوص اعمال شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *