رحمانی: مسئولان کشور انتقادپذیر باشند

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی از مسئولین کشور خواست که انتقادپذیر باشند و همان شیوه و روش پیامبر اسلام را در اخلاق مدیریتی و حکومت داری پیاده کنند.

به گزارش سادس، رجب رحمانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حوادثی که اخیرا اتفاق افتاد بیانگر نظام سلطه، کینه توزی و دشمنی بی حساب کسانی بود که با اصل نظام و انقلاب و اسلام دشمنی دارند. طبق فرمایش امام راحل باید به آمریکا بگوییم که هیچ غلطی نمی تواند بکند و ما چتربازان آمریکا را دفن خواهیم کرد و آمریکا این فکر را از سر خود بیرون کند که مستشار به ایران بفرستد تا در تعیین دولت و مجلس دخالت داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه ما برای انقلاب شهید سلیمانی ها دادیم، خطاب به جوانان گفت: شما آیندگان این انقلاب هستید و قلب مائید، نظام جمهوری اسلامی به وجود شما افتخار می کند، حواستان باید جمع باشد نظام مقدس جمهوری اسلامی ثمره خون هزاران شهید، اسیر و جانباز مانند شهید فهمیده است که امام پرورش داد. بدانید که در دنیای اسلام و در دنیای فعلی هیچ کسی به اندازه مقام معظم رهبری که فرمایشاتشان در تمام تاریخ راهگشای این ملت است دلش برای انسان، بشریت، محرومین و مستعضعفین نمی سوزد.

نماینده مردم تاکستان خطاب به مسئولان دولتی گفت: ما باید انتقادپذیر باشیم و همان شیوه و روش پیامبر اسلام را در اخلاق مدیریتی و حکومت داری پیاده کنیم.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات ضمن تقدیر از دولت به خاطر ترمیم لایحه حقوق شاغلان و بازنشستگان یادآور شد: تاکید می کنم همچنان که در توضیحات رئیس سازمان برنامه و بودجه آمده است، منابع این افزایش حقوق باید از محل صرفه جویی دولت تامین شود، در غیر این صورت تورم ناشی از این لایحه به خصوص اگر از منابع بانک مرکزی تامین شود، قابل قبول نیست.

وی همچنین از رئیس جمهور برای معرفی وزیر جدید پیشنهادی برای وزارت تعاون در سریع ترین زمان تشکر کرد و گفت: آقای سید صولت مرتضوی را در مسئولیت های قبلی و در ادوار مختلف مجلس به عنوان خدمتگزار می شناسم و وی از مدیریت قوی، انگیزه بالا و سلامت نفس و پاکدستی برخوردار است که امیدواریم با رای بالا برای کسی که در دوره های مختلف خودش را نشان داده، بتوانیم وزارت کار را که از وزارتخانه های معتبر است به سامان برسانیم.

رحمانی همچنی از وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی خواست تا اگر با اقناع نمایندگان انتخاب شدند ساماندهی صندوق های بازنشستگی، مساله اشتغال جوانان، اشتغال زنان سرپرست خانوار و وام های خوداشتغالی به خصوص برای روستائیان را در اولویت کار خود قرار دهد.

نماینده مردم تاکستان در مورد مسائل حوزه انتخابیه اش خطاب به مسئولین استانی، شهرستانی و دولت تاکید کرد: تامین آب کشاورزی و شرب و اصلاح شاخص های استان از اولویت های اساسی ما است و همچنین توزیع عادلانه اعتبارات در سطح کشور و مناطق محروم استان و کشور برای همه مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان گفت: وضعیت بیمارستان های تاکستان و استان قزوین به شدت در بخش های مختلف با کمبود نیرو و پزشک مواجه هستند که مسئولین اقدامات اساسی در این زمینه انجام دهند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *