اوسطی: مردم ایران و مسئولین جدا از هم نیستند

نماینده مردم قروه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران و مسئولین جدای از هم نبوده و اگر اعتراض و مطالبه به حقی وجود داشته باشد آن را از مسیرهای قانونی دنبال می کنند و اجازه دخالت به بیگانگان را نخواهند داد.

به گزارش سادس، پرویز اوسطی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز بوی دل انگیز هفته وحدت به مشام می رسد، گفت: واژه مقدس وحدت که میراث پیامبر (ص) خوبی هاست شاخصه مهمی در اعتلای نظام اسلامی و امروز به مدد افکار قرآنی و آرمان های بلند امام راحل، عنایت رهبری و همت والای مردمان این سرزمین مقدس از همه قومیت ها و مذاهب، ایران سربلند نماد اتحاد و همبستگی ملی و محور وحدت و همدلی همه مسلمین جهان است.

وی افزود: امروز رهبری به مثابه عامل وحدت است و این انقلاب با دو عنصر کلمه توحید و توحید کلمه به پیروزی رسیده و تداوم یافته است. علم وحدت در دستان مقام معظم رهبری است و ما باید توجه داشته باشیم و چشممان را از این پرچم برنداریم چرا که صراط مستقیم آنجاست.

نماینده مردم قروه در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: در روزها و هفته های اخیر اتفاقات و حوادث ناگواری در کشور به وقوع پیوست که قلب همه ملت ایران و دوستداران نظام اسلامی را جریحه دار کرد. بی شک هیچ انسان میهن پرستی آشوب، اغتشاش، تعرض به جان و مال و امنیت و آرامش مردم، هتک حرمت پرچم کشور و توهین به ارزش های اسلامی را تاب نمی آورد. وقایع اخیر نمود و تبلور عینی عملیات ناتو فرهنگی دشمنان این سرزمین و باندهای زر و زور خارج نشینی بود که به پشتوانه جریان غربی- صهیونیستی و حمایت آمریکا شکل گرفت. جریانی که به فرمایش مقام معظم رهبری برای تسلط منافع ملت ها و نابودی هویت ملی جوامع بشری و رسیدن به اهدافشان از هر ترفندی استفاده می کنند و ده ها سال است که افکار جوانان این کشور را نشانه رفته اند.

راستی افزود: در وقایع اخیر کشور از همه امکانات گسترده رسانه ای و تبلیغی خود استفاده کردند که با ایجاد جنگ روانی و تفرقه در صفوف اتحاد ملت، حمله به ارزش ها، افشاندن بذر ناامیدی در بین جوانان، به هم ریختن مرز بین اعتراض مسالمت آمیز و اغتشاش و ده‌ها هدف شوم کشور براندازی و تجزیه کشور را دنبال کنند که در مواجهه با سد آهنین وحدت ملی موج فکری و انقلاب مردم و مسئولین و مدیریت شرایط توسط همه نهادهای نظامی و انتظامی، شکست تلخی نصیب آنان خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم ایران و مسئولین جدای از هم نبوده و اگر اعتراض و مطالبه به حقی وجود داشته باشد آن را از مسیرهای قانونی دنبال می کنند، گفت: علیرغم اختلاف در قومیت، مذهب و سلایق در راستای استقلال و عزت کشور هم قسم بوده و اجازه دخالت به بیگانگان را نخواهند داد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در جریانات اخیر خسارت‌های مادی و معنوی بسیاری به بار آمد و در حق کشور جفا شد. چه فرزندانی که شهید شدند و جان خود را فدای امنیت و آرامش مردم کردند و چه فرزندانی از این کشور که ناخواسته در دام کشور گرفتار شدند و نوعی خسارت برای کشور بود که باید آسیب شناسی و ریشه یابی شود و بانیان اصلی خارجی و داخلی به محکمه عدالت سپرده شوند و حقوق از دست رفته مردم و کشور استیفا گردد.  

راستی با بیان اینکه توصیه ها و بیانات رهبری باید فصل الخطاب و محور اصلی تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها باشد، تاکید کرد: باید از هوشیاری مردم فهیم و متدین استان کردستان که در کنار سایر مردم ایران با شناخت جبهه دشمن و گروه های معاند و با جدا کردن صف خود از اغتشاش و آشوب بار دیگر بصیرت و پایبندی به آرمان های نظام مقدس اسلامی را به نمایش گذاشتند تقدیر کنم و دعوت می کنم در راستای حفظ امنیت و آرامش استان و کشور و تقویت انسجام داخلی در کنار مسئولین، روحانیت اهل تسنن و تشیع، حافظان امنیت و همه خواص و نخبگان استان بیش از پیش تلاش و مراقبت نمایند که همواره حضور توام با بصیرد مردم استان در همه حوادث بعد از انقلاب ستودنی است و ناامیدی دشمنان را رقم زده است.  

نماینده مردم قروه در پایان یادآور شد: در کنار خدمات بی بدیل نظام تاکنون، امید است که فرایند توسعه استان در حوزه های راهبردی و انتظارات بحق مردم به خصوص در حوزه اشتغال و اقتصاد با جدیت بیشتری توسط مسئولین پیگیری شود

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *