افتخارآفرینی نوجوانان گلستانی در مسابقات دوومیدانی آسیا

افتخارآفرینی نوجوانان گلستانی در مسابقات دوومیدانی آسیا

سادس/گلستان مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان از افتخارآفرینی دو نوجوان ملی پوش گلستانی در مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا خبر داد.

قاسمعلی برزمینی در گفت‌وگو با سادس با بیان اینکه ساعاتی پیش دوندگان گلستانی موفق شدند در جریان چهارمین دوره رقابت های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا جایگاه‌های برتر را به خود اختصاص دهند، اظهار کرد: در این رقابت‌ها که در کشور کویت برگزار می شود، “محمدحسام مظفری” ملی پوش و پدیده نوظهور دوومیدانی گلستانی در رشته ۸۰۰ متر با ثبت زمان ۱:۵۳.۳۰ دقیقه قهرمان آسیا شد و گردن آویز طلا را به خود اختصاص داد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به اینکه در این ماده پس از مظفری ورزشکاران هنگ‌کنگ با ۱:۵۳.۴۶ دقیقه و کشور میزبان (کویت) با ۱:۵۸.۰۴ دقیقه به ترتیب نایب قهرمان و سوم شدند، خاطر نشان کرد:  «محمدحسام» فرزند احمد مظفری از معلمین ورزش و مربی دوومیدانی استان گلستان است که مسئولیت دبیری هیئت دوومیدانی استان گلستان را نیز بر عهده دارد.

وی در ادامه از نایب قهرمانی دیگر دونده گلستانی در این رقابت‌ها سخن گفت و ادامه داد:  “فرید قرنجیک” در پرش سه گام بر سکوی دوم آسیا ایستاد و گردن آویز نقره را از آن خود کرد.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه این رقابت از روز ۲۱ مهر ۱۴۰۱ آغاز شده است و تا فردا ۲۴ مهر ماه ادامه خواهد یافت، تصریح کرد: در این دوره که از سطح بسیار بالایی برخوردار است، ۳۰ کشور از اقصی نقاط قاره کهن آسیا حضور دارند.

به گزارش سادس، تیم ملی دوومیدانی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران با ترکیب ۲۵ ورزشکار شامل ۱۰ دختر و ۱۵ پسر برای حضور در این مسابقات عازم کویت شده است.

لازم به توضیح است، تا پایان روز سوم مسابقات قهرمانی آسیا، تیم ملی جمهوری اسلامی ایران موفق به کسب ۹ مدال رنگارنگ توسط محمدحسام مظفری، نازنین‌فاطمه عیدیان، مهدی هفت‌چشمه و سجاد آقایی (طلا)، ملیکا نوروزی، ارشیا مصدقی، سینا افشین‌فر و فرید قرنجیک (نقره) و مهدیس‌مینایی‌پور (برنز) شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *