بزرگ‌ترین کاروان طول تاریخ دوومیدانی ایران راهی نوجوانان قهرمانی آسیا شده است

بزرگ‌ترین کاروان طول تاریخ دوومیدانی ایران راهی نوجوانان قهرمانی آسیا شده است

سادس/لرستان مسئول استعدادیابی و رده‌های پایه‌های فدراسیون گفت: بزرگ‌ترین کاروان طول تاریخ دوومیدانی ایران راهی نوجوانان قهرمانی آسیا شده است.

سیاوش سپهوند در گفت‌وگو با سادس، اظهار کرد: تیم ملی دوومیدانی جمهوری اسلامی با ۱۵ پسر و ۱۰ دختر و کادر اجرایی جمعاً ۳۷ نفر عازم مسابقات نوجوانان قهرمانی آسیا در کویت شده است.

وی تصریح کرد: از ۱۹ مهرماه وارد این مسابقات شده‌ایم و تا امروز که در سومین روز این مسابقات توانسته دو مدال طلا، چهار نفره و یک برنز را تا روز سوم به دست بیاوریم.

 مسئول استعدادیابی و رده‌های پایه‌های فدراسیون خاطرنشان کرد: امیدواریم تا ۲۴ بتوانیم مدال‌ها را افزایش دهیم این به‌نوعی بزرگ‌ترین کاروان طول تاریخ دومیدانی ایران راهی این مسابقات شده است.

سپهوند اضافه کرد: طلایی‌ترین دوره و بهترین نتیجه در حال کسب بوده که تاکنون ما رکورد طول تاریخ رده‌های پایه را در قهرمان آسیا داریم می‌گیریم.

وی بیان کرد: امیدواریم که تعداد طلاهای ما به ۴ طلا برسد که بتوانیم با یک نتیجه کاملاً درخشان مسابقات را ترک کنیم و با توجه به اینکه در اردیبهشت‌ماه سال آینده مسابقات نوجوانان را در ازبکستان داریم امیدواریم از وجود همه مربیان استفاده کنیم.

مسئول استعدادیابی و رده‌های پایه‌های فدراسیون ادامه داد: کسب نتایج خوب حاصل اردوهای آماده‌سازی خوب و روند انتخاب بدون هیچ آسیبی بوده است.

سپهوند عنوان کرد: در قالب این تیم تعداد نفرات زیادی را به این مسابقات چه از نگاه حمایتی، جایگاهی و مدالی داشته‌ایم اما نکته بسیار مهم این بوده که در این مسابقات کادر باتجربه و کاربلد را در کنار تیم داشتیم که جای هیچ‌گونه اشتباهی را برای تیم ملی نداشتند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *