مزد اعتماد به جوانان را گرفتیم/ امیدواریم زودتر در گرگان بازی کنیم

مزد اعتماد به جوانان را گرفتیم/ امیدواریم زودتر در گرگان بازی کنیم

سادس/گلستان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به اینکه در بازی با مس کرمان به جوانان اعتماد کردم، گفت: مزد این اعتماد را به خوبی گرفتم.

مهران حاتمی در گفت و گو با خبرنگاران در پایان بازی دو تیم شهرداری گرگان و مس کرمان در قالب مسابقات لیگ برتر بسکتبال، اظهار کرد: بازی امروز ما برابر مس کرمان بازی سنگینی بود و هر دو تیم تلاش کردند تا برنده بازی باشند.

وی با بیان اینکه بچه های ما در حال پیشرفت هستند و روز به روز بهتر می شوند، افزود: ما هفته قبل یک شکست غیر منتظره برابر مهرام داشتیم که کمی در روحیه بازیکنان‌ما اثرگذار بود.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با تاکید بر اینکه البته در آن بازی چند بازیکن مصدوم داشتیم که ترجیح دادیم از آنها استفاده نکنیم، خاطرنشان کرد: ما امروز به جوانان اعتماد کردیم و در زمین حریف موفق شدیم مس را ببریم که مزد اعتماد به جوانان بود.

حاتمی با ابراز امیدواری مبنی بر برگزاری مسابقات در گرگان در سریع ترین زمان ممکن، ادامه داد: تمام تلاش ما خوشحال کردن تماشاگران گرگانی است و قطعا شرایط بازی در گرگان با حضور تماشاگران پرشور گرگانی انگیزه و تلاش بازیکنان ما را دو برابر می کند.

به گزارش سادس تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته پنجم مسابقات بسکتبال کشور عصر امروز موفق شد در کرمان تیم مس را با نتیجه ۶۴ به ۴۳ شکست دهد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *