برای قهرمانی به سیرجان آمده‌ایم

 برای قهرمانی به سیرجان آمده‌ایم

سادس/قم کاپیتان تیم آنا صنعت‌ پاسارگاد گفت: تمام بازیکنان تیم عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده‌اند و با بهترین شرایط روحی، بدنی و فنی به سیرجان آمده‌ایم.

فردین قاسمی، کاپیتان تیم آنا صنعت‌ پاسارگاد، در گفت‌وگو با سادس با اشاره به روحیه بالای بازیکنان عنوان کرد: تمام بازیکنان تیم عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده‌اند و با بهترین شرایط روحی، بدنی و فنی به سیرجان آمده‌ایم.

وی بیان کرد: باید از مجموعه خوب آنا صنعت ‌پاسارگاد تشکر کنم که بهترین شرایط را برای تیم آماده کرده‌اند و امیدواریم با کسب بهترین عنوان و مقام گوشه‌ای از زحماتشان را جبران کنیم.

قاسمی ادامه داد: امروز به مصاف میزبان مسابقات، گهر زمین‌سیرجان می‌رویم و تمام بازیکنان مصمم هستند تا با کسب ۳ امتیاز از این بازی شروع خوبی را در مسابقات داشته باشیم.

وی افزود: در مرحله نهایی تمام تیم‌ها مدعی قهرمانی هستند و جای هیچ اشتباهی نیست، چراکه با یک اشتباه تمام زحمات تیم طی ماه‌های اخیر بر باد خواهد رفت.

قاسمی عنوان کرد: حضور مهندس روزبه بروفه از اعضای هیات مدیره باشگاه در سیرجان برای تماشای بازی‌ها نشان از اهمیت دادن این مجموعه به رده‌های پایه دارد و ما امیدواریم بتوانیم با نمایش بازی‌های زیبا و منسجم کاپ قهرمانی را با خود به قم ببریم تا مجموعه آنا صنعت‌ پاسارگاد اولین عنوان قهرمانی خود را نیز کسب کند.

شایان ذکر است آنا صنعت‌ پاسارگاد قم در روزهای دوم و سوم این مسابقات به ترتیب با تیم‌های گیتی ‌پسند اصفهان، رعد پدافند هوایی آران و بیدگل به رقابت خواهد پرداخت و در نهایت تیمی که بیشترین امتیاز را از سه بازی خود کسب کرده باشد به عنوان قهرمانی خواهد رسید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *