خسروی: التزام عملی به توصیه های رهبری محور وحدت است

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی گفت: التزام عملی ملت و مسئولان به توصیه های مقام معظم رهبری محور وحدت و خنثی کننده طراحی های دشمن است.

به گزارش سادس، حسین خسروی نماینده بیرجند که در جلسه علنی روز سه شنبه (19مهرماه) مجلس در هنگام قرائت نطق میان دستور خود دچار کسالت شد و نتوانست نطق خود را ادامه دهد، در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در ادامه نطق میان دستور خود خطاب به مسئولین و رئیس جمهور گفت: دشمنان انقلاب اسلامی -که دیگر نه تحریمی مانده که اعمال کنند و الحمدلله جراتی هم برای مقابله با نیروهای مسلح آماده ما ندارند- با کمک داخلی های خودفروخته ای که کشور را به نقطه جوش رسانده اند و پوست موز فراوانی زیر پای دولت شما گذاشتند، آشوب های داخلی برایشان مهم ترین دستاورد است و گرانی و سختی معیشت این روزها بهانه خوبی است.

وی در ادامه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به دولت فرمودند مگس روی زخم می نشنید و اگر زخم را مداوا کنید و مشکل داخلی نداشته باشیم، نه این شبکه ها می توانند اثر بگذارند و نه آمریکا می تواند هیچ غلطی کند. بنابراین آقای رئیس جمهور؛ گرانی، بیکاری، تبعیض در حقوق ها، عدم مدیریت فضای مجازی و مشکل هزاران نفر از معلمان مهرآفرین، عدم پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان، عدم  تناسب تورم با حقوق بازنشسته های کشوری و لشگری، شرایط سنگین تهیه مسکن ملی، عدم عمل به بعضی وعده ها و مشکلات راه ها و پروژه های نیمه تمام چندین ساله زخم های یک ساله دولت شما نیستند، اما شما توفیق مداوای این زخم ها را پیدا کرده اید؛ پس با سرعت، قاطع، به موقع و به اندازه و با برنامه اقدام کنید.

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات حوزه انتخابیه ام نیز همین زخم هایی بود که اشاره کردم، گفت: از وزیر کشاورزی می خواهم به وعده خود در خرید زرشک مازاد اقدام کند، فردا افتتاحیه جشنواره ملی زرشک است و شما همچنان به وعده 60 روزه‌تان عمل نکردید.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در پایان، التزام عملی ملت و مسئولان به توصیه های مقام معظم رهبری محور وحدت و خنثی کننده طراحی های دشمن دانست.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *