غضنفرآبادی: مردم آرام و آسوده باشند این جوشش غلیان انقلاب است

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شاید از این فتنه و اغتشاشات اخیر مردم غصه دار و نگران شدند، اما آرام و آسوده باشند چراکه بر اساس آیه ۱۷ سوره مبارکه رعد، این جوشش غلیان انقلاب است تا طلای ناب انقلاب اسلامی را یک‌بار دیگر از ناخالصی‌ها جدا سازد.

به گزارش سادس، موسی غضنفرآبادی نماینده بم و رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در جلسه‌ روز چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به اتفاقات اخیر کشور گفت: شاید از این فتنه و اغتشاشات اخیر مردم غصه دار و نگران شدند که با این همه هیاهو و جو تبلیغاتی گسترده امپراتوری دروغ‌پرداز دشمن و خشونت و بی رحمی اغتشاشگران و ناامن کردن کسب و کار و تهدید مردم و حمایت برخی از چهره‌های شناخته شده چه بر سر انقلاب و ایران خواهد آمد، اما مردم آرام و آسوده باشند چراکه بر اساس آیه ۱۷ سوره مبارکه رعد، این جوشش غلیان انقلاب است تا طلای ناب انقلاب اسلامی را یک‌بار دیگر از ناخالصی‌ها جدا سازد.

وی افزود: مردم دیدند که چه ناخالصی‌هایی جدا شد که باورشان هم نمی‌شد؛ آنها با ظاهرسازی در گوشه‌ای از دل مردم جا کردند و امروز منفور مردم شدند.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس خطاب به مردم با طرح این پرسش که آیا ناخالصی‌ها در صدا و سیما، دانشگاه‌ها و مدارس و ورزش و بقیه صنوف و حتی مجلس را دیدید؟ گفت: هرچند بسیار جزیی و اندک اما شئ متعفن و گندیده فضای بزرگی را بد بو می‌کند و نمی‌گذارد بوی خوش حق به مشام برسد؛ انقلابی که به فرموده امام راحل برای انقلاب مهدی موعود (عج) است باید خالص و معطر و جان افزا برای آن عزیز در راه باشد.

غضنفرآبادی تاکید کرد: مردم و مسئولان باید از این حادثه نهایت استفاده را بکنند و ماهیت نفوذی‌ها مشخص شود. همچنین باید در انتخاب مدیران در همه عرصه‌ها هوشیاری به خرج داد.

وی در پایان اظهار کرد: کور باد چشمان ما که بخواهیم برنامه‌هایی را تماشا کنیم که مجریان آن انسان‌های پست و بی ارزشی باشند که خیمه شیطان را بر خیمه امام زمان (عج) ترجیح بدهند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *