اعتراف هافبک چلسی به سود بردن از داوری برابر میلان

اعتراف هافبک چلسی به سود بردن از داوری برابر میلان

جورجینیو اعلام کرد اخراج بازیکن میلان سخت گیرانه بود و باعث شد شرایط برای چلسی در سن سیرو آسان شود.

به گزارش سادس و به نقل از فوتبال ایتالیا، اولین شب دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با برگزاری ۸ دیدار انجام شد که در مهم‌ترین دیدارها چلسی با دو گل میلان را شکست داد.

جورجینیو، هافبک چلسی اذعان می کند که کارت قرمز فیکایو توموری سخت گیرانه بود و  همه چیز را برای چلسی تسهیل کرد. بازی به دلیل یک تصمیم نسبتاً سخت گیرانه از سوی داور تحت تاثیر قرار گرفت. در دقیقه ۱۸ توموری از بازی اخراج شد و یک پنالتی برای لمس جزئی او روی شانه میسون مونت اعلام شد.

جرجینیو پنالتی را تبدیل به گل کرد و پیر امریک اوبامیانگ در ادامه گل دوم را به ثمر رساند.

هافبک ایتالیایی گفت: فکر می کنم پنالتی درست بود. شاید کارت قرمز نداشت اما بله پنالتی درست بود.  بدیهی است وقتی شما یک گل به ثمر می رسانید و  تیم مقابل ۱۰ نفره است، بازی متفاوت  می شود و همه چیز را برای ما تسهیل می کند. این بار این ما بودیم که سود کردیم. این یک پیروزی مهم برای ما بود. ما به خوبی توانستیم از برتری نفری خودمان حداکثر استفاده را ببریم و همچنین به نظر من موقعیت هایی داشتیم که می توانستیم گلهای بعدی را هم بزنیم. جزئیات تفاوت را در این سطح ایجاد می کند.

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: فکر می کنم میلان در حال رشد است، آنها بهتر از فصل گذشته هستند و امشب برای ما مشکلاتی ایجاد کردند.

جورجینیو دو پنالتی را از دست داد که عملاً به قیمت عدم راه‌یابی ایتالیا به جام جهانی ۲۰۲۲ تمام شد ولی این بار توانست پنالتی خود را گل کند. او در این رابطه افزود: من به خودم و کاری که همیشه انجام داده ام و به کاری که ادامه خواهم داد ایمان دارم. همیشه اشتباهاتی وجود خواهد داشت اما اگر از اشتباهات درس نگیریم بد است. من همیشه سعی می کنم از اشتباهاتم درس بگیرم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *