محرم زاده: مسئولان بیش از پیش برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند

نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی از تمام مسئولین کشور خواست تا برای رفع مشکلات مردم بیش از پیش تلاش کنند.

به گزارش سادس، احمد محرم زاده در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی وقایع و حوادث اخیر در کشور را بسیار ناگوار خواند و گفت: فوت خانم امینی که باید به خانواده وی تسلیت گفت، بهانه‌‎ای به دست دشمنان خارجی و داخلی داد و فتنه گران با الهام از ایادی استکبار، صهیونیست‌ ها و روباه مکار به اموال عمومی و خصوصی خسارت سنگینی وارد کردند و تعدادی از عزیزان در دفاع از امنیت این ملت شریف، جان خود را هدیه کردند.

وی ضمن تسلیت و تبریک به خانواده شهدای حوادث اخیر، بیان کرد: کار فتنه گران نشستن در یک کشتی و سوراخ کردن آن است. به نیروهای مخلص انتظامی و بسیجیان که برای آرامش کشور شبانه روز زحمت کشیدند، درود می ‌فرستیم و از تلاش های آنها تشکر می کنیم.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به مردم نیز گفت: مطلع هستیم که تورم و گرانی به شما فشار می‌ آورد و دولت نیز تلاش ‌هایی داشته ولی کافی نبوده است. بنابراین از مجلس و تمام مسئولین خواستاریم که برای رفع مشکلات مردم بیش از پیش اهتمام ورزند.

محرم زاده یادآور شد: ۶ ماه و ۱۹ روز از سال سپری شده ولی بودجه ‌ای به استان‌ ها تخصیص نیافته و قیر مصوب نیز ابلاغ نشده است. در مناطق سردسیر کشور پس از این، چطور می‌‎ توان پروژه ای را اجرا کرد؟ پس آقای میرکاظمی باید در ابلاغ بودجه تسریع کنید.

وی افزود: وزارت صمت و دولت برای جایگزینی بسیاری از وسیله ‌های نقلیه لایحه ارائه می ‌دهد اما چرا برای کامیون های وارداتی که یک سال و نیم است در گمرکات کشور خاک می‌ خورد و ۱۵ هزار خانوار از آن ارتزاق خواهند کرد، اقدامی نمی‌شود؟ انتظار داریم دولت نسبت به حل مشکل مردم تصمیم گیری کنند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس در ادامه به برخی پروژه‌ های اولویت دار حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و خواستار رسیدگی به موارد مطروحه شد.

محرم زاده در پایان با انتقاد از بی توجهی به وضعیت عشایر کشور، گفت: عشایر حداقل ۲۰ درصد از گوشت کشور را تامین می‌‎کنند و امروز نیاز به تسهیلات و نهاده‌ های دامی دارند و باید حمایت شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *