حق‌وردی: حوادث اخیر بار دیگر استیصال جبهه متحد شیطانی را آشکارتر کرد

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: حوادث اخیر علی‌رغم پیامدهای ناراحت کننده ای که داشت، بار دیگر استیصال و درماندگی و شکست جبهه متحد شیطانی را در مقابل نظام اسلامی آشکارتر کرد.

به گزارش سادس، حسین حق وردی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده شهریار در مجلس در جلسه روز سه‌شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: از تلاش‌های جان برکفان نیروهای انتظامی بسیج، سپاه و سربازان گمنام امام زمان(عج) که با تلاش‌های مجاهدانه خویش حافظ امنیت ملک و مملکت و مردم شدند صمیمانه سپاسگزارم.

وی گفت: ننگ ابدی بر اغتشاشگران، آشوب طلبان، طراحان و مجریان و حامیان آشوب‌های اخیر که در جهت خوش‌رقصی برای نظام سلطه از ارتکاب هیچ جنایتی فروگذار نکردند. جسارت و اهانت به مقدسات، آتش زدن قرآن، مسجد و حسینیه و پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران و تاسف آورتر حمله به بانوان محجبه و کشیدن چادر از سر آنها، حمله به حافظان امنیت شهید و مجروح کردن آنها و بعضاً آتش زدن آنان تنها نمونه‌هایی اندک از جنایات رنگارنگ این از خدا بی‌خبران بود.

این نماینده مجلس افزود: بدا به حال آنهایی که در آغاز تاسف آور ماجرا به یاد غارت خلخال از پای زن یهودی در صدر اسلام افتادند اما در مقابل تمام این جسارت ها و جنایت ها به خصوص در ماجرای سفارت به حجاب زنان مومنه با وجود درخواست صریح مقام معظم رهبری سقوط کردند. حوادث اخیر علی‌رغم پیامدهای ناراحت کننده ای که داشت و جا دارد که برای بعضی از آنها خون گریه کرد، بار دیگر استیصال و درماندگی و شکست جبهه متحد شیطانی را در مقابل نظام اسلامی آشکارتر کرد.

حق‌وردی گفت: قطعاً اگر این اتحاد شیطانی پول، رسانه، ابزار و فریب و دروغ علیه هر محور قدرتی بود، آن کشور بارها فرو می‌پاشید اما مسئولان نظام ما باید قدردان مردم عزیز و فهیم و شریف ایران باشند که در اوج سختی‌ها و مشقت های اقتصادی و با وجود مشکلات متعدد باز هم حاضر نشدند با طراحان اغتشاش و آشوب و ناامنی همراهی کنند؛ درود بر چنین ملت با عظمتی که امام راحل آنها را برتر از مردم حجاز در عهد رسول الله (ص) دانستند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *