آقاپور: شمسایی چوبش را خورده، لذتش را هم باید ببرد

آقاپور: شمسایی چوبش را خورده، لذتش را هم باید ببرد

بازیکن تیم ملی فوتسال می‌گوید تیم ملی تا جام جهانی ۲۰۲۴ نیاز به بازی‌های دوستانه بزرگ و اردوهای باکیفیت دارد.

سالار آقاپور، بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در گفت‌وگو با سادس، در خصوص جام ملت‌های آسیا و نایب قهرمانی در قاره کهن، اظهار کرد: مسابقات خیلی خوبی بود و تیم ملی فوتسال ایران هم عملکرد بسیار خوبی در این مسابقات داشت. متاسفانه در دیدار با ژاپن هم با بدشانسی شکست خوردیم زیرا از این تیم سرتر بودیم و موقعیت‌های بیشتری هم نسبت به آن‌ها داشتیم. به نظر من ما بیشتر از هر تیمی لایق قهرمانی بودیم و در مسابقات بعدی جبران خواهیم کرد.

او درباره بی‌تجربگی تیم ملی در برگرداندن نتیجه برابر ژاپن اظهار کرد: اگر تجربه تیمی ما بیشتر بود، این اتفاقات نمی‌افتد. شاید یکی از علت‌های آن، انجام ندادن بازی های دوستانه زیاد و سطح بالا بود زیرا همین ژاپن با تیم‌های بزرگی چون برزیل و اسپانیا بازی دوستانه داشت و با آمادگی خوبی خود را راهی این مسابقات کرده بودند. البته باز هم می‌گویم که لیاقت تیم ما قهرمانی بود.

آقاپور درباره نیازهای تیم ملی فوتسال تا جام جهانی ۲۰۲۴ توضیح داد: ما باید هم اردوهای باکیفیت و هم بازی‌های دوستانه با تیم‌های اول تا پنجم رنکینگ فیفا برگزار کنیم که چنین چیزهایی مقدمه حضور پرقدرت در جام جهانی است. همچنین به نظر من همین تیم با همین کادر فنی باید تا ۲۰۲۴ کنار هم باشند و هم هماهنگ‌تر شوند و هم آماده حضور در میادین جهانی باشد. من از شمسایی تشکر می‌کنم زیرا او با اعتمادش به جوانان، اعتماد به نفس بالایی به ما داد. او باید در کنار ما بماند زیرا چوب تربیت جوانان فعلی تیم ملی را او خورده و تبعاتش را شمسایی داده و طبیعتا لذتش را در آینده هم باید خود او ببرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *