قهرمان دوچرخه‌سواری پس از غیبت در تور ایران – آذربایجان: برای حضورم کم کاری شد

قهرمان دوچرخه‌سواری پس از غیبت در تور ایران - آذربایجان: برای حضورم کم کاری شد

قهرمان دوچرخه‌سواری جاده ایران گفت: فدراسیون کم کاری کرد و نام من را وارد تیم آرویچ نکرد و بدبختانه تور ایران – آذربایجان را از دست دادم.

بهنام خسرو شاهی در گفت و گو با سادس درباره ی علت اینکه به عنوان قهرمان ایران در تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان غایب بود، بیان کرد: من عضو تیم سپاهان هستم اما سپاهان برای این فصل جهت حضور در تیم های کنتینانتال ثبت نام نکرد. از این رو برای اینکه امتیاز قهرمانی کشور من برای تیم دانشگاه آزاد ثبت شود، نام من را در تیم دانشگاه آزاد قرار داده بودند. برای تور ایران – آذربایجان قرار بود که در تیم آرویچ رکاب بزنم و دو ماه پیش می خواستند نام من را از تیم دانشگاه آزاد خارج کنند و وارد تیم آرویچ کنند اما این کار انجام نشد و فدراسیون کم کاری کرد.

او ادامه داد: بدبختانه  تور را از دست دادم و اگر در تیم آرویچ بودم، سعید صفرزاده می توانست پیراهن طلایی را به دست آورد و در تیمی هم اول می شدیم. روی من حساب باز کرده بودند اما با این اتفاق من نتوانستم در تور شرکت کنم. تا دقیقه ۹۰ به من گفتند کارم درست می‌شود و آخر سر اعلام کردند این کار را نمی توانند برای من انجام دهند. این در حالی است که نام یک رکابزن دیگر را از تیم دانشگاه آزاد خارج کردند و در تیم آرویچ قرار دادند.

قهرمان دوچرخه سواری ایران همچنین گفت: نمی‌دانم با من چه مشکلی دارند که حتی به قهرمانی آسیا هم اعزامم نکردند. من  در تور ایران – آذربایجان ۱۰۰ درصد نتیجه می گرفتم و اعتراض هم کردم فایده ای نداشت. به آقای هاشم کندی سرپرست فدراسیون هم اعتراض کردم که گفت به او ارتباطی ندارد و خودتان موضوع را حل کنید.

خسروشاهی در پاسخ به این پرسش که چرا تیم آرویچ نتوانست مسئله را حل کند؟ تصریح کرد: فردی در تیم آرویچ با فدراسیون هماهنگ بود و تا دقیقه ۹۰ به من گفت همه چیز حل است و رکاب می زنم اما سپس عنوان کرد که نمی توانم رکاب بزنم. من نمی دانم مشکل چه چیزی است و فدراسیون اگر مسئله ای است، تماس بگیرد و بگوید مثلا چون ۳۰ ساله هستم، نمی‌گذارند که رکاب بزنم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *