رایزنی دبیر با وزیر امورخارجه و لالوویچ برای ویزای اسپانیا

رایزنی دبیر با وزیر امورخارجه و لالوویچ برای ویزای اسپانیا

سخنگوی فدراسیون کشتی می‌گوید: سفارت اسپانیا تا این لحظه از صدور روادید برای تیم‌های ملی کشتی زیر ۲۳ سال ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان به بهانه اختلال در اینترنت خودداری کرده است.

محمدابراهیم امامی در گفتگو با سادس، درباره آخرین وضعیت صدور ویزای کشتی‌گیران ایران در آستانه اعزام به رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در اسپانیا، اظهار کرد: تمرینات کشتی‌گیران زیر نظر کادر فنی تیم‌های ملی با قدرت در حال پیگیری است و با جدیت برنامه‌های تیم ملی دنبال می‌شود. فدراسیون کشتی نیز کلیه مدارک لازم را تحویل سفارت اسپانیا داده است.

سخنگوی فدراسیون کشتی افزود: تاکنون اقدام مثبتی از سوی سفارت اسپانیا برای صدور ویزا انجام نشده و متاسفانه اعزام تیم های ملی به رقابت‌های قهرمانی جهان زیر 23 سال قطعی نیست. با این وجود از آنجا که هنوز زمان داریم، تمرینات کشتی‌گیران در حال انجام است و فدراسیون کشتی نیز با جدیت پیگیر صدور روادید برای اعزام تیم‌های ملی است. سفارت اسپانیا بهانه اختلال در اینترنت را دلیل صادر نشدن روادید تا این لحظه اعلام کرده است.

امامی تصریح کرد: علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی از ابتدا پیگیر حل این مشکل از طرق مختلف بوده است. وی در همین رابطه با وزیر امور خارجه برای حل این مشکل صحبت کرده و حتی از طریق نمایندگان مجلس نیز پیگیر حل مشکل صدور ویزا شده است. رییس فدراسیون کشتی به نناد لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی نیز در همین رابطه نامه زده و خواستار پیگیری اتحادیه جهانی کشتی شده است. متاسفانه تا این لحظه علی‌رغم همه تلاش‌ها اتفاق مثبتی رخ نداده و فدراسیون کشتی کماکان منتظر است اسپانیا به عنوان میزبان رقابت‌های قهرمانی جهان به تعهدات خود عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده پرواز گروه نخست به محل رقابت‌های قهرمانی جهان بامداد جمعه ۲۲ مهر است و تا آن زمان منتظر حل شدن مشکل اعزام خواهیم بود. با توجه به رایزنی‌های گسترده رییس فدراسیون کشتی با مسئولان ذیربط، قول‌هایی در رابطه با پیگیری و حل مشکل داده شده است و بر همین اساس تمرینات تیم‌های ملی با جدیت پیگیری در حال پیگیری است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *