نگرانی ساوت گیت از مصدومان زیاد انگلیس برای جام جهانی

نگرانی ساوت گیت از مصدومان زیاد انگلیس برای جام جهانی

سرمربی تیم ملی انگلیس به دلیل برنامه فشرده لیگ برتر در چند هفته آینده، انتظار دارد بازیکنان بیش‌تری را به دلیل مصدومیت از دست بدهد.

به گزارش سادس و به نقل از تایمز، کایل واکر و کالوین فیلیپس دو نفر از بازیکنان  منچسترسیتی پس از انجام عمل جراحی از ناحیه کشاله ران و کتف احتمالا جام جهانی را از دست خواهند داد و در بهترین حالت شاید از دور دوم بتوانند در صورت صعود انگلیس همراه این تیم باشند.

ساوت گیت زمان کمی برای آماده سازی تیمش برای اولین بازی خود در جام جهانی مقابل ایران خواهد داشت. تنها هشت روز پس از توقف لیگ برتر انگلیس، تیم ملی این کشور باید در اولین دیدار خود برابر ایران قرار گیرد.

انگلیس زیر نظر ساوت گیت به فینال یورو ۲۰۲۰ و نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ رسیده است و امیدوار است این بار راهی دیدار نهایی جام جهانی شود. اتفاقی که از سال ۱۹۶۶ رخ نداده است.

ساوت گیت گفت: من هرگز نگفته‌ام که بهتر است جام جهانی در میانه فصل باشد. به هر حال این اتفتاقی است که رخ داده است و این بار برای اولین‌بار جام جهانی در پایان فصل برگزار نمی‌شود و ما باید خودمان را برای این چالش آماده کنیم. چیزی که من می‌بینم، یک برنامه واقعاً فشرده است که بازیکنان زیادی را خسته خواهد کرد. من فکر می‌کنم بازیکنان زیادی را به خاطر مصدومیت از دست بدهیم.

انگلیس در حالی در جام جهانی برابر ایران به میدان خواهد رفت که در ۶ بازی اخیر خود در لیگ ملت‌ها بدون برد بوده است و حتی زمزمه برکناری این مربی نیز به گوش رسیده است.

انگلیس در گروه C مقدماتی یورو ۲۰۲۴ در کنار ایتالیا، اوکراین، مقدونیه شمالی و مالت قرار گرفت. سرمربی انگلیس در پایان گفت: بدیهی است که گروه بسیار چالش برانگیزی است. اوکراین تیم بسیار قدرتمندی است. همان‌طور که مقدونیه شمالی در برابر ایتالیا (در مقدماتی جام جهانی) نشان داد چه تیم غیر قابل پیش بینی است. فکر می‌کنم این اولین باری است که در چند وقت اخیر خطر  انگلیس در یک گروه دشوار برای صعود به یورو قرار گرفته است و باید بسیار هوشیار بود. ما در یک گروه واقعا قوی هستیم. همیشه باید با یکدیگر صادق باشیم. بازیکنان در نهایت کسانی هستند که در زمین حضور دارند و باید این مسئولیت را بر عهده بگیرند.

در آخرین فهرست تیم ملی انگلیس قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، جایی برای راشفورد مهاجم منچستریونایتد و جیدون سانچو هم‌تیمی‌اش نبود. راشفورد با مشکل عضلانی دست و پنجه نرم می‌کند و او هم ممکن است جام جهانی را از دست بدهد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *