انتقاد عضو شورای شهر تهران از سکوت برخی سیاسیون درباره اغتشاشات

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران از سکوت برخی سیاسیون کشور در مقابل اغتشاشات روزهای گذشته انتقاد کرد.

به گزارش سادس، مهدی اقراریان در نود و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: روزهایی که می‌گذرد شاهد جنایات اشرار مسلح در سطح شهر تهران و سراسر کشور هستیم. افرادی که امروز به صحنه آمدند جنایتکار هستند و تعدادی از آنها اشرار و مسلح هستند. در این ایام برخی از سیاسیون همانند سید حسن خمینی آمدند و بیانیه دادند و اظهار نظر کردند که ما از ایشان تشکر می‌کنیم اما برخی سیاسیون نیز هر کجا که به نظام ظلم می‌شود ساکت بوده و سکوت کرده‌اند.

وی با طرح این سوال که در این روزها رسانه‌های اصلاح طلب چه موضعی داشتند؟ نسبت به سکوت آنها و بیان اصطلاح “خفه خوان” درباره سکوت برخی رسانه‌های اصلاح طلب در این شرایط، اظهار کرد: بی تردید کسانی که در مقابل این جنایات و این اشرار مسلح سکوت می‌کنند در تاریخ و در برابر مردم باید پاسخگو باشند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع مناسب سازی شهر تهران برای کودکان اشاره کرد و افزود: آیا تهران شهر دوستدار کودک است؟ رسما و علنا از کودکان برای جمع‌آوری زباله توسط پیمانکاران شهرداری تهران استفاده می‌شود. شهردار تهران اگر نمی‌بیند که در تهران از بچه‌ها و کودکان پیمانکاران شهرداری سوءاستفاده می‌کنند بیاید دستش را بگیرم و ببرم و این موارد را نشان دهم.

وی گفت: متأسفانه شاهد هستیم که پاکبانان در سطح شهر تهران لباس مناسب ندارند که این موضوع باعث می‌شود در شب و هنگام کار بعضا ماشین‌ها با آنها تصادف کنند. چرا این همه گیر پیمانکار هستیم که نمی‌توانیم تذکر لازم را در این زمینه بدهیم؟ جان این افراد مهم است و برای ما اهمیت دارد.

اقراریان تاکید کرد: به فکر پارک‌ها، محیط بازی و نشاط بچه‌ها باشید. بسیاری از وسایل بازی بوستان‌ها مستهلک شده، به حمدالله آقایان سفرهای خارجی زیاد می‌روند. لذا لازم است پارک‌های خارجی را مشاهده کنند و امیدوارند که این سفرهای خارجی نیز شفاف سازی شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *