کمبود پاراکماندار در ریکرو بانوان!

کمبود پاراکماندار در ریکرو بانوان!

مربی تیم ملی پاراتیروکمان با اشاره به کمبود کماندار در ریکرو بانوان گفت: امیدوارم کمیته ملی پارالمپیک حمایت بیشتری در این زمینه از تیم پاراتیروکمان داشته باشد تا در بازیهای پاراآسیایی با مشکل مواجه نشویم.

جبرئیل عبادی در گفت و گو با سادس،‌ درباره حضور مربی کره ای و این که آیا هدایت تیم ملی پاراتیروکمان را نیز این مربی برعهده دارد یا خیر؟ اظهار کرد: مربی کره ای تنها هدایت تیم ملی تیروکمان را برعهده دارد و پاراتیروکمان همچون گذشته با کادر فنی قبلی برنامه تمرینات خود را پیش می برد.

وی با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی با حضور ۷ کماندار گفت: این اردو که از ۱۰ مهر در سایت تیروکمان آغاز شده است، در بخش کامپوند مردان و زنان؛ رمضان بیابانی، سینا منشاءزاده، هادی نوری، مریم یاورپور و فرزانه عسگری و در ریکرو مردان؛ محمدرضا عرب عامری و اصغر زارعی نژاد حضور دارند، غلامرضا رحیمی به دلیل آسیب دیدگی و محمدرضا زندی به دلیل شرایط بد روحی تیم را تا مدتی همراهی نخواهند کرد تا ببینیم وضعیت آنها چگونه خواهد بود.

عبادی همچنین با اشاره به کمبود کماندار در بخش ریکرو بانوان، خاطرنشان کرد: متاسفانه با غیبت زهرا نعمتی در بخش ریکرو بانوان، هنوز نتوانسته‌ایم کمانداری را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم که حدنصاب رکورد ورودی را کسب کند و مورد تایید کادر فنی و کمیته ملی پارالمپیک قرار بگیرد، امیدوارم این بخش تحت حمایت بیشتر کمیته قرار بگیرد تا در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین حداقل با حضور یک نفر در ریکرو بانوان امکان شرکت در بخش میکس را داشته باشیم.

وی در پایان درباره وضعیت تمرینات کمانداران و این که آیا تا پایان سال تورنمنت برون‌مرزی برای آنها پیش بینی شده است یا خیر؟ گفت با توجه به سرد شدن هوا تمرینات کمانداران به مدت ۴ ماه بیشتر کارهای بدنسازی خواهد بود و سپس در کنار کار بدنسازی کم کم تقویت بعد تکنیکی و تاکتیکی و ارتقای رکورد کمانداران نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *