پیام‌ رئیس مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت سید رضا موید+زمان تشییع

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی،  طی پیامی درگذشت شاعر آئینی پیشکسوت، سید رضا موید خراسانی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

انا لله و انا علیه راجعون

درگذشت شاعر خوش‌قریحه و چهره ماندگار و برجسته ادبیات آئینی، مرحوم آقای سید رضا موید خراسانی موجب تاسف و تاثر گردید.

بسیاری از اشعار و سروده‌های استاد موید خراسانی به‌ عنوان نقطه‌ تلاقی مراثی و مداحی در رثای خاندان‌ آل‌الله(ع) و دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام و به‌ ویژه دوران دفاع‌ مقدس قرار دارد.

آثار فاخر این چهره برجسته جبهه فرهنگی انقلاب‌ اسلامی که همواره مورد توجه مقام‌ معظم‌ رهبری و تمامی شیفتگان و دوست‌داران اهل‌ بیت(ع) قرار گرفته است، در گنجینه افتخارات عرصه ادبیات و فرهنگ دینی و آئینی کشور به یادگار باقی خواهد ماند.

ضمن عرض تسلیت به جامعه فرهنگی و ادبیات آیینی کشور، شاعران، مداحان و پیرغلامان خاندان عصمت و طهارت(ع)، خادمان، مجاوران حضرت رضا(ع)، آشنایان و خانواده گرامی، برای روح بلند ایشان در جوار بارگاه منور امام رئوف، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

به گزارش سادس سید رضا موید خراسانی عصر امروز، ۱۵ مهرماه، پس از ۲ هفته بستری در بیمارستان‌ به علت عارضه کلیوی دار فانی را وداع گفت.

به گفته سید حسین موید، فرزند این شاعر، مراسم تشییع و تدفین او فردا ساعت هشت صبح از تکیه کرمانی‌ها واقع در اطراف حرم مطهر رضوی به سمت حرم مطهر آغاز و در همان مکان به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *