دو شانس اصلی قهرمانی در جام جهانی از نگاه پدری

دو شانس اصلی قهرمانی در جام جهانی از نگاه پدری

ستاره جوان بارسلونا و تیم ملی فوتبال اسپانیا از برزیل و آرژانتین به عنوان شانس‌های اصلی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سخن به میان آورد.

به گزارش سادس و به نقل از الموندو، تیم ملی فوتبال اسپانیا یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

پدری یکی از امیدهای اسپانیا برای درخشش در جام جهانی است. این بازیکن جوان درباره شانس اسپانیا برای قهرمانی در جام جهانی گفت: ما تیم بسیار جوانی هستیم که آینده درخشانی پیش‌رو داریم. خوشبختانه در شرایط کنونی در وضعیت خوبی قرار داریم. به نظرم یک جام جهانی متفاوت و خوب را تجربه خواهیم کرد.

او درباره شانس‌های اصلی قهرمانی گفت: به نظرم آرژانتین و برزیل تیم‌های بسیار خوبی هستند و بیش‌ترین شانس را دارند. آرژانتین مسی را در اختیار دارد این درحالی است که در برزیل هم بازیکن بسیار باکیفیتی به نام نیمار بازی می‌کند.

پدری درباره کار کردن با ژاوی در بارسلونا گفت: ژاوی از روز نخست حضورش در بارسلونا اعتماد به نفس بالایی به من داد. من نمایش ژاوی را در بارسلونا دیده‌ام و می‌خواهم بازیکنی مانند او شوم.

او درباره لواندوفسکی گفت: لوا همواره گل می‌زند. دیدن او در تمرین و بازی‌ها دیوانه کننده است. او بسیار آماده و سرحال است و انگار ۱۹ سال سن دارد. خریدهای جدیدی که بارسلونا در تابستان داشت کمک زیادی به ما کرده است. به نظرم تیم هم در کارهای هجومی و هم در حمله بسیار بهتر شده است. می‌خواهیم به فصل خوب خود در لالیگا ادامه دهیم و در لیگ قهرمانان اروپا هم نتایج خود را بهتر کنیم.

بارسلونا در فصل جاری رقابت‌های لالیگا عملکرد بسیار خوبی داشته است و در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد اما این تیم در لیگ قهرمانان اروپا نمایش ناامید کننده‌ای داشته و در سه بازی که به میدان رفته ۲ بار شکست خورده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *