حواشی مجمع انتخاب رییس هیات فوتبال خوزستان/ از غیبت بنی‌تمیم تا خوشحالی قنبرزاده!

حواشی مجمع انتخاب رییس هیات فوتبال خوزستان/ از غیبت بنی‌تمیم تا خوشحالی قنبرزاده!

سادس/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در مجمع انتخاب رییس هیات فوتبال خوزستان حاضر نشد.

در چند روز اخیر برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات فوتبال خوزستان در تاریخ ۱۲ مهرماه، با گله‌مندی بنی‌تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و آل‌کثیر سرپرست هیات فوتبال استان همراه بود.

به گزارش سادس، آل کثیر سرپرست هیات فوتبال استان هم که مقدمات برگزاری مجمع را در استان مهیا نمی‌دانست و برگزاری مجمع را همراه با ابهامات می‌دانست و عنوان کرده بود که در این مجمع حاضر نمی‌شود، به همین صورت هم شد و او نیامد.

همچنین بنی‌تمیم هم که چند روز پیش اعلام کرد هنوز تصمیمی برای حضور در مجمع ندارد زیرا در نشست با مهدی تاج از او خواسته بود در برگزاری مجمع تاخیر ایجاد کند تا شرایط بهتری برای رقابت عادلانه‌تر فراهم شود و نیز موافق بازگشت طالقانی به هیات فوتبال خوزستان نیست، امروز در مجمع شرکت نکرد. این در حالی است که در تمامی مجامع برگزار شده در استان خوزستان، شخص مدیرکل حضور داشته است.

همچنین مهدی تاج رییس فدراسیون در مجمع حاضر نشد.

۴۸ نفر از ۵۱ نفر اعضای مجمع حاضر هستند و هم اکنون رای گیری آغاز شده است. از مدیران باشگاه‌ها نیز کیوان بابادی مدیرعامل استقلال خوزستان نه تنها حاضر نشد، بلکه نماینده ای هم به مجمع نفرستاده بود. 

به گزارش سادس، منصور قنبرزاده نایب رییس فدراسیون فوتبال در این مجمع، اظهارکرد: مکلف بودیم که مجمع را در تاریخ مقرر و طبق قانون برگزار کنیم. از وزارت ورزش و آقای پولادگر معاون وزیر و آقای کاشانی نماینده وزارت که در مجمع حاضر است، تشکر می کنم. 

وی افزود: خوشحالم که در این مجمع و در حضور هم استانی های خودم هستم و به خوزستان به عنوان مهد فوتبال و جوانمردی در ورزش کشور افتخار می کنم. 

نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: یکی از کاندیداها انصراف داد و دو نفر دیگر غایب هستند که یکی از آنها به صورت پیامکی انصراف داد که وجاهت قانونی ندارد. 

ادامه دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *