سرمدی: استعلامات مراجع ذی‌صلاح درباره وزیر پیشنهادی کار مثبت بوده است

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی گفت: با توجه به استعلامات انجام شده توسط مراجع ذی صلاح، مورد منفی در مورد وزیر پیشنهادی کار وجود نداشت و رای کمیسیون اجتماعی به ایشان مثبت بود.

کیومرث سرمدی در گفت و گو با سادس، در رابطه با تایید وزیر پیشنهادی کار از سوی مراجع ذی صلاح بیان کرد: در جلسه روز گذشته (یکشنبه ۱۰ مهرماه) کمیسیون اجتماعی دیدگاه ها و سوالات و ابهاماتی که نمایندگان داشتند مطرح شد. بر اساس استعلاماتی که از مراجع ذی صلاح صورت گرفت در بحث مدرک تحصیلی تا مباحث دو تابعیتی بودن یا نبودن خود وزیر و فرزندان او، پاسخ وزارت خارجه، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه، پاسخ همه این مراجع مثبت بوده و مورد منفی در مورد ایشان منعکس نشده است و این موارد در کمیسیون بررسی شده است.

سرمدی تصریح کرد: همچنین در مورد اموال آقای زاهدی وفا نیز طبیعتا با استعلاماتی که صورت گرفته بود، اعضای کمیسیون سوال کردند که ایشان توضیح دادند و توضیحاتشان نیز نمایندگان را قانع کرد و بعد از قانع شدن، همه نمایندگان به وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی رای اعتماد دادند.

قرار است سه شنبه (۱۲مهرماه) جلسه بررسی رای اعتماد به وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور رئیس جمهور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *