گودرزی: وزیر پیشنهادی کار انسان جهان دیده و اقتصاد خوانده‌ای است

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی وزیر پیشنهادی کار را انسان جهان دیده و اقتصاد خوانده ای دانست و گفت: البته برنامه ایشان بیشتر مفهومی و کیفی است و فعلا نمی توان گفت که کدام گمانه قوی است.

حسین گودرزی در گفت و گو با سادس، در رابطه با نقاط قوت و محاسن وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی تصریح کرد: ایشان محاسن و نقاط قوتی دارند از جمله اینکه تجربیاتی دارند و اینکه انسان درس خوانده، آرام و کم حاشیه ای نسبت به تحولات گذشته این وزارتخانه هستند که این موارد خیلی موثر است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محمد هادی زاهدی وفا انسان جهان دیده ای است، یادآور شد: از جمله نقاط قوت دیگر ایشان این است که در گذشته مسئولیت اجرایی داشته و اقتصاد خوانده‌اند، با توجه به اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزارتخانه عظیمی است و در واقع سه وزارتخانه در آن جمع شده اند و گفته می شود حدود ۴۵ درصد مباحث مختلف اقتصادی در آن جمع شده است.

گودرزی به نقاط ضعف وزیر پیشنهادی کار نیز اشاره کرد و گفت: اما در عین حال وی در ارتباط با مجلس و کمیسیون اجتماعی در این دو سه ماهی که به عنوان سرپرست وزارتخانه بودند کم فروغ بودند.

وی افزود: برنامه ای که وزیر پیشنهادی کار ارائه دادند بیشتر برنامه مفهومی و کیفی و غیر قابل اندازه گیری بود که کلیات است که همه می توانند بنویسند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: به هر حال خیلی با حساسیت باید موضوع را دنبال کنیم به خصوص اینکه وزیری آمد و یکساله رفت، بنابراین باید دقت بیشتری صورت گیرد.

گودرزی در پایان یادآور شد: فعلا نمی توان گفت که کمیسیون موافق یا مخالف ایشان است، چراکه ۵۰- ۵۰ است و کسی به دقت نمی تواند بگوید کدام گمانه قوی است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *