کل فوتسال تایلند در قد و قواره ایران نیست

کل فوتسال تایلند در قد و قواره ایران نیست

علی صانعی می‌گوید ایران می‌تواند به راحتی به مرحله نیمه نهایی و حتی فینال جام ملت‌های آسیا برسد.

علی صانعی، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران و کارشناس فوتسال در گفت‌وگو با سادس، در خصوص عملکرد تیم ملی فوتسال ایران برابر لبنان که با ۹ گل این تیم را شکست داد، اظهار کرد: به هر حال چنین انتظاری از این بازی می‌رفت که تیم ملی بتواند به راحتی برنده زمین باشد. چین تایپه و لبنان و حتی اندونزی حریفانی نیستند که بخواهند دست و پا گیر ما شوند.

او در خصوص مصاف ایران با ویتنام در یک چهارم نهایی گفت: قطعا این بازی سخت‌تر از بازی‌های دور گروهی است اما فکر نمی‌کنم کل فوتسال ویتنام در قد و قواره ایران باشد و فکر می‌کنم شاگردان شمسایی به راحتی در این دیدار پیروز شوند. البته نباید ویتنام را دست کم گرفت زیرا این تیم‌ها در یک غفلت زهر خود را می‌ریزند که ممکن است غیر قابل جبران باشد.

صانعی درباره شانس قهرمانی ایران در این دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا عنوان کرد: شانس بالایی داریم و با عملکردی که من از بازیکنان تیم ملی دیدم، شانس اول قهرمانی ایران خواهد بود. نمی‌دانم ممکن است نیمه نهایی و فینال به چه تیمی بخوریم اما در این دو بازی، به هیچ وجه کار راحتی نداریم و موقعیت‌هایی که نصیب ما می‌شود، محدود است و باید قدر آن را بدانیم. ما نماد فوتسال آسیا هستیم و باید این قضیه را بار دیگر اثبات کنیم.

مربی تیم ملی جوانان در خصوص حواشی پیش آمده در اردوی تیم ملی بزرگسالان پیش از حضور در کویت تصریح کرد: این که نه وحید شمسایی، نه سنگ‌سفیدی و نه نظری خیلی به آن نپرداخته‌اند و همه چیز را به بعد از جام ملت‌ها موکول کرده‌اند، اتفاق خوبی است زیرا این حواشی نباید حواس تیم ملی را از هدفش پرت کند و بعد از مسابقات آقایان می توانند بشینند و مفصل درباره آن صحبت کنند و حتی اختلاف‌ها را حل کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *