ربیعی: آقای کمیته داوران گل نفت آفساید باشد طلب ما می‌شود ۶ امتیاز

ربیعی: آقای کمیته داوران گل نفت آفساید باشد طلب ما می‌شود ۶ امتیاز

سادس/خوزستان سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان خطاب به افشاریان رئیس کمیته داوران گفت: آقای کمیته داوران اگر پنالتی امشب نفت آبادان آفساید باشد، طلب ما شش امتیاز در هفت بازی می شود.

به گزارش سادس، محمد ربیعی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری اظهار کرد: به تیم نفت آبادان خسته نباشید و تبریک می گویم. به تیم خودم نیز خسته نباشید می گویم. با توجه به شرایط جدول و تغییراتی که در نفت ایجاد شده است این تیم بازی متفاوتی نسبت به شش بازی گذشته خود داشت. هر دو تیم زحمت کشیدند و بخشی از بازی برای ما و بخشی هم برای صنعت نفت بود و شاید اگر در ۵ دقیقه پایانی دقت می کردیم دو، سه موقعیت داشتیم. 

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان خطاب به افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون گفت: تیم مس طبق نظریه کارشناسان داوری در بازی های ابتدایی اش مورد اشتباهات بسیار شدید و تأثیرگذار داوری بود. هم مقابل نساجی و هم برابر گل گهر که اعلام کردم چهار امتیاز طلب ما از اشتباهات داوری است.

وی ادامه داد: اگر گل نفت سالم بود که من ربیعی که زیاد زبان گلایه ندارم و بلد هم نیستم از همه عذرخواهی می کنم اما اگر گل صنعت نفت آفساید باشد آقای کمیته داوران طلب ما می شود شش امتیاز در هفت بازی، آن هم با اشتباهات فاحش و تأثیرگذار.

ربیعی بیان کرد: خطای انسانی است و قبول داریم ولی چرا اصلاً به سود تیم ما رخ نمی دهد. حرف بزنیم مورد خطاب قرار می گیریم که شخصیت شما این نیست و وارد این فضا نشوید ولی شما گفتید برخورد می کنید. تمام داورانی که اشتباه فاحش داشتند و در یک متری داور سالتو زدند و پنالتی را نگرفت  بعد در هفته پنجم لیگ یک و هفته های ششم و هفتم لیگ برتر به او داوری داده شد. پس نظارتی نیست و اگر هم است تنبیهات مهم نیستند. اشتباهات فوق العاده تأثیرگذار در سرنوشت تیم ها وجود دارد اما نظارت و برخورد هیچی.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *