نیکوهمت: دلایل لغو اعزام کاراته دانشجویان به جهانی ترکیه را نمی‌دانیم

نیکوهمت: دلایل لغو اعزام کاراته دانشجویان به جهانی ترکیه را نمی‌دانیم

سنگین وزن کاراته ایران، گفت: دلایل لغو اعزام تیم دانشجویان به رقابت‌های جهانی ترکیه را نمی دانیم.

مجید نیکوهمت در گفتگو با سادس، درباره دلایل لغو اعزام تیم کاراته ایران به رقابت‌های دانشجویان جهان در ترکیه، اظهار کرد: دلیل آن را نمی‌دانیم، فقط یک شب قبل از اعزام به ما زنگ زدند و گفتند که اعزام تیم دانشگاه آزاد به مسابقات دانشجویان در ترکیه لغو شده و هیچ دلیل خاصی نیز برای آن ذکر نکردند. البته این را گفتند که فدراسیون دانشگاهی ثبت نام تیم کاراته را برای حضور در این مسابقات انجام نداده است!

کاراته‌کای وزن 84+ کیلوگرم ایران، افزود: به ما گفتند که اعزام تیم دانشجویان لغو شده و شما باید در کاراته وان ترکیه شرکت کنید، به ترکیه می‌روید اگر آنجا مشکل حضور در مسابقات دانشجویان حل شد در آن مسابقات نیز شرکت می‌کنید!

وی درباره حضور در رقابت‌های کاراته‌وان ترکیه نیز گفت: پس از لغو حضور در مسابقات دانشجویان که به یکباره اتفاق افتاد و زحماتمان هدر رفت، به لحاظ روحی و روانی اصلا شرایط خوبی نداشتم و پس از کسب دو پیروزی متاسفانه در دور سوم شکست خوردم و نتوانستم عملکرد چندان خوبی داشته باشم. اکثر نفرات تیم دانشجویان نیز در این مسابقات نتوانستند نتیجه خوبی بگیرند چرا که یک شب مانده به اعزام به یکباره مسابقات دانشجویان لغو شد و دلیل آن را هم متوجه نشدیم.

نیکوهمت، در پایان درباره برخی انتقادها به نحوه برگزاری انتخابی تیم دانشجویان، خاطرنشان کرد: در جریان این موضوع نیستم و فقط به ما اعلام کردند که در انتخابی تیم دانشجویان حاضر شوید که ما هم این کار را انجام دادیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *