آصفری: چرا سلبریتی‌ها در خصوص تحریم‌ها از مردم حمایت نمی‌کنند؟

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: چرا آقایان سلبریتی که در آن سوی آب ها هستند یک خط نامه به نهادهای بین المللی برای حمایت از مردم ایران علیه تحریم های غذایی و دارویی آمریکا ننوشتند.

به گزارش سادس، محمد حسن آصفری در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید وزارت آموزش و پرورش بر موضوع نیروهای زحمتکش خدمات تمرکز و آن ها را تعیین تکلیف کند، چرا که این افراد با حقوق ناچیزی امورات خود را می گذرانند و امنیت شغلی ندارند. لذا خواهش من این است به وضعیت شغلی نیروهای خدماتی مدرسه، مدارس توجه شود.

وی در ادامه اظهار کرد: دامداران در ماه های اخیر دام خود را در اختیار دولت قرار دادند تا بازار ثابت شود اما چند ماه است که وزارت جهاد کشاورزی مطالبات آن ها را پرداخت نکرده، لذا تقاضا دارم این وزارتخانه نسبت به پرداخت مطالبات دامداران تعجیل کند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تذکر بعدی من خطاب به آقایان سلبریتی است که در آشوب های خیابانی اخیر سوءاستفاده های خود را کردند، این در حالی است که شهید چمران می گوید زمانی که در شیپور جنگ دمیده می شود آنگاه تشخیص مرد از نامرد داده خواهد شد. اما این افراد که ادعای حمایت از مردم را دارند با وجود اینکه سن‌شان به حضور در جنگ اقتضاء می کند اما باید پرسید در زمان دفاع مقدس کجا بودند.

آصفری در پایان تاکید کرد: همچنین افرادی که در آن طرف آب ها از آشوب ها حمایت می کنند چرا حتی یک خط نامه به سازمان های بین المللی بابت تحریم های غذایی و مواد اولیه در ایران ننوشته اند و چرا سلبریتی ها اقداماتی در جهت حمایت از مردم در زمان تحریم ها نکرده اند، این افراد باید امروز پاسخگو باشند. از نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی انتظار است با کسانی که از اعتراض های مردم سوءاستفاده کردند و موجب به شهادت رسیدن تعدادی از بسیجیان و نیروهای انتظامی شدند برخورد قاطع کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *