قالیباف: راهی جز هوشمندسازی و شکل گیری دولت الکترونیک نداریم

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راهی جز هوشمندسازی و شکل گیری دولت الکترونیک نداریم گفت: اساس تحول در دولت و تحقق برنامه‌های سالیانه در بودجه و برنامه‌های پنج ساله در گرو تحقق هوشمندسازی و دولت الکترونیک است.

به گزارش سادس، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) و بعد از بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن درباره عملکرد دستگاه‌های مسئول در تحقق اهداف دولت هوشمند و ارائه خدمات دولت الکترونیک گفت: از دولت تشکر می‌کنم که توجه ویژه‌ای به حوزه فناوری داشته و این موضوع تبدیل به دغدغه جدی دولت شده است. همچنین از کمیسیون صنایع و معادن برای تهیه گزارش و ورود به این موضوع تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه هوشمندسازی و دولت الکترونیک دو ویژگی اساسی دارد، افزود: اصلی ترین ابزار برای عدالت اجتماعی در کشور بحث مربوط به هوشمندسازی است به عبارت دقیق تر برای برقراری عدالت اجتماعی و اقتصادی و صرفه جویی و مبارزه با فساد باید به هوشمند سازی حرکت کنیم.

قالیباف با بیان اینکه چهارمین قوه در کشور بروکراسی و دیوان سالاری است، افزود: برای مقابله با این وضعیت راهی جز هوشمندسازی و شکل گیری دولت الکترونیک نداریم. اساس تحول در دولت و تحقق برنامه‌های سالیانه در بودجه و برنامه‌های پنج ساله در گرو تحقق هوشمندسازی و دولت الکترونیک است.

ادامه دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *