تبریک وزیر ورزش و کمیته المپیک به کشتی گیران

تبریک وزیر ورزش  و کمیته المپیک به کشتی گیران

وزیر ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در پیامی نایب قهرمانی کشتی آزاد و کسب مدال طلای رحمان عموزاد در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان را تبریک گفتند.

به گزارش سادس، در متن پیام سیدحمید سجادی وزیر ورزش وجوانان آمده است: 

قهرمانی و کسب مدال طلای رحمان عموزاد کشتی‌گیر وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ملی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل حریف آمریکایی موجب شادی و افتخار ملت ایران شد.

نایب قهرمانی تیم کشتی آزاد و همچنین کسب این عنوان قهرمانی را به این ملی‌پوش، کادر فنی، خانواده گرامی رحمان عموزاد و جامعه کشتی تبریک می‌گویم.

امید است ورزش ایران با استمرار این موفقیت‌ها همچنان به افتخارآفرینی در رشته‌های مختلف ادامه دهد.

همچنین کمیته ملی المپیک طی پیامی نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات قهرمانی جهان را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در متن پیام تبریک آمده است: درخشش آزاد کاران کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان با کسب ۲ مدال طلا ، ۳ نقره و ۲ برنز به میزبانی کشور صربستان و ایستادن در سکوی نایب قهرمانی جهان را به مسئولان فدراسیون، کادر فنی و افتخار آفرینان شایسته کشورمان بخصوص خانواده همیشه افتخار آفرین کشتی تبریک گفته و ضمن قدردانی از تلاش‌های کشتی گیران اعزامی برای به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان در این رقابت‌ها برای مجموعه زحمتکش فدراسیون در دیگر رقابتهای پیش رو بخصوص بازیهای آسیایی هانگژو، رقابتهای کسب سهمیه المپیک و بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس آرزوی موفقیت دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *