بی‌توجهی به بهزیستی به زیان مردم است

سادس/کرمان نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی ضمن توجه به جایگاه بهزیستی به عنوان جایگاه حساسی که متولی مسائل مهم جامعه است، عنوان کرد: بی توجهی به بهزیستی به زیان مردم است.

علیرضا وحید زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان در دیدار با نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تاکید ما همواره  بر پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کمک به توسعه اجتماعی استان می باشد و در این راستا یکی از ارکانی که بسیار تاثیرگذار می باشد حمایت صنایع استان از مراکز تحت نظارت سازمان بهزیستی است.

وی افزود: تقاضای ما این است که صنایع با ما همکاری جدی  داشته و مسئولیت های اجتماعی خود را در مراکز تحت نظارت سازمان بهزیستی ایفا کنند و قطعا ادامه این حمایت وهمکاری  مسیر فعالیت بهزیستی را در شکوفایی و توانمندی گروههای هدف  هموار خواهد کرد.

در ادامه این دیدار مدیرکل بهزیستی استان کرمان به ارائه گزارشی از روند حمایت گیری و مکاتبات با مسئولین استانی و کشوری درخصوص ادامه حمایت صنایع از بهزیستی پرداخته و اظهار کرد: جهت افزایش انگیزه خیرین به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به جامعه هدف، حمایت‌های صنایع طبق روال گذشته از مراکز تحت نظارت گامی بزرگ در افزایش توسعه و حمایت از آنان خواهد بود.

در این دیدار عفت شریعتی نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی ضمن توجه به جایگاه بهزیستی به عنوان جایگاه حساسی که متولی مسائل مهم جامعه است، عنوان کرد: بی‌توجهی به بهزیستی به زیان مردم است.

وی تصریح کرد: فعالیت های بهزیستی شبانه روزی و ۲۴ ساعته است و این موضوع بسیار مهم است که باید مورد توجه مسئولین استانی قرار بگیرد و دستگاه های اجرایی استان باید اهتمام ویژه ای جهت همکاری با سازمان بهزیستی داشته باشند.

نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همدلی و همراهی مسئولین در حمایت از بهزیستی موجب کاهش آسیب های اجتماعی در سطح جامعه می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *