فروکش کرونا در گلستان/ بستری ۱۰۳ بیمار کرونایی

سادس/گلستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با اشاره به کاهش بیماران بستری در بیمارستانهای این استان، گفت: در حال حاضر ۱۰۳ بیمار در بیمارستانهای استان گلستان بستری هستند.

سعید گلفیروزی در گفت و گو با سادس با اشاره به اینکه با همراهی خوب مردم در تزریق دوز یادآور کرونا و رعایت پروتکلهای بهداشتی وضعیت استان در حوزه کرونا به شرایط پایداری رسیده است، اظهار کرد: باید تلاش کنیم در این روزها و در ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و تجمعات مذهبی و پس از آن شادمانی و مراسمات عروسی که با پایان ماه صفر شروع می شود همچنان این رعایت ها را تداوم‌بخشیم.

وی با بیان اینکه انتظار ما از مردم حضور پررنگ تر در مراکز واکسیناسیون برای تزریق دوزهای یادآور و ایجاد ایمنی جمعی است، افزود: یقین داریم مردم فهیم استان گلستان همواره همراه کادر درمان و تلاشگران عرصه سلامت خواهند بود. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با تاکید بر اینکه از ابتدای هفته گذشته شرایط کرونایی در استان به صورت یکپارچه با رنگ‌زرد بوده است، خاطرنشان کرد: با شیب نزولی شکل گرفته در تعداد بستری های کرونایی و آبی شدن رنگ‌ سه شهرستان؛ امیدواریم به زودی شرایط استان به صورت کلی به رنگ‌آبی متمایل شود.

گلفیروزی از بستری ۱۰۳ بیمار کرونایی در بیمارستانهای استان گلستان در حال حاضر خبر داد و گفت: الحمدالله شاهد فروکش و کاهش نسبی آمار کرونا در استان گلستان هستیم.

وی بر لزوم تداوم رعایت پروتکلهای بهداشتی و توجه به استفاده از ماسک به ویژه در تجمعات تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا از شکل گیری موج های بعدی کرونا در استان جلوگیری کنیم.‌

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *