آنچلوتی: اگر والورده کمتر از ۱۰ گل زد مجوز مربیگری من را پاره کنید

آنچلوتی: اگر والورده کمتر از ۱۰ گل زد مجوز مربیگری من را پاره کنید

سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی برابر لایپزیگ به ستایش از هافبک اروگوئه‌ای تیمش پرداخت.

به گزارش سادس و به نقل از مارکا ، پیروزی های پیاپی رئال مادرید در فصل جاری ادامه دارد و این بار شاگردان آنچلوتی با دو گل لایپزیگ را در لیگ قهرمانان اروپا شکست دادند.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی خوبی نبود و نتوانستیم با وجود پیروزی شب خوبی را تجربه کنیم. به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز بودیم. عملکرد خط دفاعی امیدوار کننده بود.

او ادامه داد: وقتی حریف احساس کرد که خسته هستیم فشار بیشتری آورد با این حال باید بگویم که با شایستگی سه امتیاز را به دست آوردیم.نمی توانم از بازیکنانم در چنین شرایطی خواستار فوتبال زیبا باشم. آنها بسیار باهوش هستند و می دانند که چگونه در چنین شرایطی به پیروزی برسند.

آنچلوتی درباره آسنسیو گفت: او بازی خوبی را به نمایش گذاشت و قبلا هم گفتم که می تواند بازیکنی تاثیر گذار برای رئال مادرید باشد. می خواهیم در لیگ قهرمانان اروپا زود به گل برسیم و البته که کار آسانی در این رقابت بزرگ نخواهیم داشت.

او درباره والورده که در این بازی هم موفق به گلزنی شد ، گفت: فصل قبل والورده تنها یک گل زد و این  واقعا من را متعجب کرد. به او گفتم باید با پای چپش بیشتر شوت بزند. اگر والورده در فصل جاری کمتر از ۱۰ گل زد مجوز مربیگری من را پاره کنید. برای اینکه والورده به بهترین بازیکن جهان در پست خود تبدیل شود فقط به کمی زمان نیاز است.

او در پایان گفت ؛ من اصلا مربی آرامی روی نیمکت نیستم اما خوشبختانه بازیکنان رئال مادرید کار من را راحت کرده اند. درباره بنزما هم باید بگویم که هنوز وضعیت او برای داربی مشخص نیست.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *