فرهنگ سازي و قانونمداري، کارسازتر از صدور برگ جريمه از سوي پليس

فرمانده انتظامي استان ، ارتقاء فرهنگ و رعايت قانون و مقررات راهنمايي و رانندگي را از اعمال قانون و صدور برگ جريمه از سوي پليس کارسازتر دانست و گفت : نياز است با آموزش صحيح ، دانش و مفاهيم ترافيک و رانندگي را بالا برد .

به گزارش  سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار ” محمد قنبري ” در دوره آموزشي مديران اجرائي پليس راهور استان، با اشاره به اين که مهمترين امنيت ، امنيت جاني افراد است و ما با تلاش مضاعف و مخلصانه به شهروندان نمي گذاريم که امنيت جاني مردم به خطر بيفتد، گفت : طي پنج سال گذشته در سطح استان کاهش چشمگير تلفات جاده اي داشته ايم .

وي کاهش تلفات جاده اي را مرهون تلاش و همکاري مردم و شهروندان با پليس دانست و افزود : پليس راهور خدمات بسيار زيادي در جهت فرهنگ سازي ترافيک و رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي به مردم ارائه کرده است .

سردار قنبري در ادامه با بيان اين که مردم ، ولي نعمت ما هستند تصريح کرد : نياز امروز مردم ، تواضع پليس است لذا ما وظيفه داريم متواضعانه با مردم برخورد کنيم.

فرمانده انتظامي لرستان پليس را ، راهنماي مردم برشمرد و خاطر نشان کرد : پليس راهور بايد در جهت ارتقاء فرهنگ اجتماعي از سعه صدر و سلامت روحي و رواني بسيار بالايي برخوردار باشد .

وي ارتقاء فرهنگ و رعايت قانون و مقررات راهنمايي و رانندگي را ، از اعمال قانون و صدور برگ جريمه از سوي پليس کارسازتر دانست و گفت : نياز است با آموزش ، دانش و مفاهيم ترافيک فرهنگ راهنمايي و رانندگي را بالا ببريم ، چرا که هدف ما اين است که در آينده نيازي به صدور برگ جريمه نداشته باشيم .

سردار قنبري با اشاره به اين که در جهت اعمال قانون بايستي ساعت و زمان و مکان را در نظر بگيريم گفت : در جهت ارتقاء فرهنگ ترافيک و رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي، رفتار، حرکات و برخورد ماموران تاثير گذار است .

فرمانده انتظامي استان لرستان با بيان اين که همه دستگاه ها ، مجريان ترويج فرهنگ رانندگي در جامعه محسوب مي شوند ، گفت: از مسئولان استاني انتظار داريم بيش از پيش پليس را در اين زمينه ياري دهند .

وي در ادامه با تاکيد بر اين که پليس راهنمايي و رانندگي يکي از پليس هاي تخصصي است که بيشترين ارتباط با مردم را دارد بيان داشت : نحوه ارتباط گفتاري و توجيه متخلفان توسط ماموران به هنگام اعمال قانون، نقش موثري دارد .

سردار قنبري هدف از برگزاري دوره آموزشي را، تسريع و دقت درانجام ماموريت هاي محوله و برخورد خوب با مردم و نحوه رفتار و کارکرد پليس استان برشمرد و گفت: در اين دوره يک روزه از اساتيد فن رفتاري و روانشناسي استان در جهت ارتقاء فرهنگ ترافيک و رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي و همچنين رعايت حقوق شهروندي دعوت شده است//.

.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *