ملی‌پوش تپانچه: زیاد به سلاحم اطمینان ندارم/ در خفیف تمرین نداشتیم

ملی‌پوش تپانچه: زیاد به سلاحم اطمینان ندارم/ در خفیف تمرین نداشتیم

رسول عفتی گفت: سه سالی است که با سلاحم کار می‌کنم اما حقیقتا اطمینان چندانی به آن ندارم و قطعا باید عوض شود.

رسول عفتی در گفت و گو با سادس، در خصوص مشکلات سلاح ملی‌پوشان با توجه به لغو اردوی هانوفر اظهار کرد: تیراندارانی که در سطح جهانی کار می‌کنند یک نمره هم برای آنها خیلی مهم است. گاهی یک یا دو نمره اختلاف سبب می‌شود از فینال جا بمانیم. حتی سجاد پورحسینی با یک نمره اختلاف سهمیه المپیک توکیو را از دست داد. تجهیزات خیلی برای ما مهم است. اگر سلاح به روز باشد و خیالمان از سلاح راحت باشد قطعا تمرکز بیشتری می‌توانیم روی کسب مدال داشته باشیم.

ملی‌پوش تپانچه در مورد سلاح خودش گفت: سه سالی است که با سلاحم کار می‌کنم و حقیقتا اطمینان چندانی به آن ندارم. قطعا باید عوض شود. ما حرفه‌ای کار می‌کنیم و مسابقات خیلی مهمی هم پیش رو داریم، بنابراین باید سلاح هایمان به روز باشد. اردوی هانوفر که لغو شد دیگر ما دسترسی نداریم که سلاح را تعویض، تعمیر و یا قطعاتش را به روز کنیم. گلخندان سلاحش در اردو به مشکل خورد و چند روزی از تمرینات دور شد.

وی در مورد شروع تمرینات تپانچه خفیف مردان با وجود تامین فشنگ گفت: مسابقه ۲۵ متر جذابیت بیشتری دارد چون بحث گلوله و فشنگ است. این ماده هیجان بیشتری هم نسبت به بادی دارد. همین‌طور می‌تواند به بخش بادی کمک کند اما ما تا حالا زیاد در بخش مردان تمرین ۲۵ متر انجام نداده‌ایم. فروغی، جوهرخو و گلخندان در مسابقات ۲۵ متر نیروهای مسلح شرکت کرده‌اند و شاید بتوانند در این ماده حرفی برای گفتن داشته باشند. سایر تیم تا حالا تمرین و مسابقه‌ای در خفیف نداشتند.

ملی‌پوش تپانچه در خصوص زودتر اعزام شدن تیم ملی تیراندازی به مسابقات قهرمانی جهان مصر گفت: قرار است کمی زودتر به مسابقات مصر اعزام شویم. این خیلی کمک کننده خواهد بود چرا که با شرایط آب و هوایی، وضعیت سالن و شرایط دیگر آشنا خواهیم شد.امیدوارم که بتوانیم در مسابقات قهرمانی جهان نتیجه خوبی بگیریم.

او همچنین در خصوص قهرمانی‌اش در لیگ برتر تیراندازی گفت: خداراشکر در هفته چهارم لیگ برتر تیراندازی توانستم در تپانچه رکوردهای خوبی را ثبت کنم و در فینال هم قهرمان شدم. رقابت در لیگ سنگین است و افرادی به فینال رسیدند که همه اردونشین هستند. ما در تیم ملی هم همیشه کنار هم تمرین می‌کنیم. لیگ برتر مسابقات تمرینی برای ما است تا در مسابقات قهرمانی جهان مصر که اولین مسابقه توزیع سهمیه المپیک است موفق‌تر عمل کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *