فجر برای کسب اولین پیروزی فصل آماده است

فجر برای کسب اولین پیروزی فصل آماده است

سادس/فارس سرمربی تیم فجرشهید سپاسی عقیده دارد که تیمش از آمادگی لازم برای کسب اولین پیروزی فصل خود برخوردار است.

آخرین تمرین نماینده شیراز پیش از شروع چهارمین هفته رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، دوشنبه شب در ورزشگاه حافظیه شیراز انجام شد و بازیکنان فجر زیر نظر مهدی رجب زاده، فرشید طالبی و رحیم خدایاری به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

رجب زاده درحاشیه این تمرین گفت: ما در ابتدای فصل سه بازی سخت را پشت سر گذاشتیم. در بازی نخست شناختی از حریف نداشتیم و در دو بازی بعدی هم مقابل خیبر و استقلال خوزستان، دو تیم مدعی امسال روبرو شدیم. خوشبختانه نتایج بدی نگرفته ایم و روند تیممان رو به رشد است و امیدواریم بتوانیم بازی جاندار و خوبی انجام دهیم.

کاپیتان سابق فجر افزود: این را هم لازم است ذکر کنم که درلیگ یک تمام بازی ها سخت است و نمی توان دیداری را آسان دانست. شرایط لیگ یک با لیگ برتر هم فرق می کند. یک شرایط ویژه خودش را دارد با درگیری های بالا. با این حال امیدواریم که بازی خوبی انجام داده و اولین پیروزی را جشن بگیریم.

وی درباره تیم چادرملو اردکان یزد گفت: من هر سه بازی گذشته این تیم را دیده ام و نقاط ضعف و قوتشان را بررسی کرده ایم. شاید چیزی که فردا از این تیم می بینیم، متفاوت از بازی های قبلشان باشد اما چیزی که من دیده ام این است که تیمی دونده و جنگنده هستند که می توانند یکی از تیم های خوب این فصل رقابت ها باشند.

سرمربی طلایی پوشان شیراز خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان را طی یک هفته گذشته در تمرینات انجام داده ایم و باید منتظر بمانیم تا ببینیم بچه ها برنامه های تاکتیکی را چگونه در زمین اجرا می کنند.

به گزارش سادس، تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور، از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه روز سه شنبه ۲۲ شهریورماه در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان تیم نوپای چادرملو، نماینده استان یزد است. فجر در سه بازی نخست خود به تساوی دست یافته و در رتبه چهاردهم قرار دارد اما چادرملو با ۵ امتیاز روی پله پنجم جدول ایستاده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *