مدیرعامل ایساکو (شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو) با بیان اینکه بیش از ۷۵ درصد نارضایتی مردم پیرامون مدت زمان تامین قطعات بوده است، از ارسال پک قطعات پیش از نیاز نمایندگی خبر داد که سبب شده میزان نارضایتی از ۷۵ درصد به ۲۵ درصد برسد.
مرجع خبرهای ویژه
مدیرعامل ایساکو (شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو) با بیان اینکه بیش از ۷۵ درصد نارضایتی مردم پیرامون مدت زمان تامین قطعات بوده است، از ارسال پک قطعات پیش از نیاز نمایندگی خبر داد که سبب شده میزان نارضایتی از ۷۵ درصد به ۲۵ درصد برسد.