آغاز تغییرات در فدراسیون دوومیدانی/ وزیر ورزش آستین بالا زد!

آغاز تغییرات در فدراسیون دوومیدانی/ وزیر ورزش آستین بالا زد!

مشاور عالی فدراسیون از آغاز تغییرات در این فدراسیون برای آماده سازی بهتر تا بازی‌های آسیایی خبر داد.

به گزارش سادس، علی رضایی که در پست دبیری فدراسیون دوومیدانی فعالیت می‌کرد، ‌به تازگی به کار خود پایان داده است و دیگر با فدراسیون همکاری ندارد. خبر پایان کار رضایی در دوومیدانی یک بار دیگر بعد از حواشی بازی‌های کشورهای اسلامی که طی آن به حضور مسئولان در قونیه و عدم همکاری با این فدراسیون انتقاد کرده بود، ‌ به گوش رسید که رضایی آن را تکذیب کرد اما به گفته مشاور عالی فدراسیون دوومیدانی، رضایی دیگر دبیر فدراسیون نیست.  

بیشتر بخوانید:

دبیر فدراسیون دوومیدانی: برخی برای تفریح به ترکیه آمدند/ آنها علیه دوومیدانی هستند

پاسخ کمیته المپیک به دوومیدانی: دبیر فدراسیون توانایی مدیریت خودش را هم نداشت

تیمور غیاثی، ‌مشاور عالی فدراسیون دوومیدانی در گفت‌وگو با سادس به پایان کار علی رضایی در پست دبیری فدراسیون اشاره و بیان کرد: فدراسیون دوومیدانی با آقای رضایی قطع همکاری کرد. البته چند سالی زحمت کشید و نمی‌شود او را طرد کرد.

او در ادامه افزود: سیستم در حال تغییر است. به خاطر بازی‌های آسیایی تغییراتی در پست دبیری، نایب رئیسی و هیات رئیسه داریم که این کار با خواسته آقای سجادی وزیر ورزش و جوانان و آقای صیامی رئیس فدراسیون انجام می‌شود.

غیاثی با بیان اینکه یک سال بیشتر تا بازی‌های آسیایی فرصت نمانده است، ادامه داد: باید دگرگونی و جابه‌جایی انجام شود. افرادی مثل هادی سپهرزاد، ‌محسن ربانی، حسین غلامی، روستایی فر و بقیه دوستانی که عاشق دوومیدانی هستند و قهرمان بوده‌اند، ‌ بیشتر فعال شوند.

او افزود: دوومیدانی افراد عاشق و از خودگذشته‌ای چون من را می‌خواهد که ۶۰ سال زندگی خود را فدا کرده‌اند. با همت هم و با مدیریت آقای صیامی دوومیدانی خوب خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *