دستور موقت توقف اجرای اصلاح اساسنامه صندوق بازنشستگی شرکت ملی مس

سادس/کرمان با پیگیری رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، دستور توقف موقت اجرای اصلاح اساسنامه صندوق بازنشستگی شرکت ملی مس از سوی رئیس دیوان عدالت اداری کشور صادر شد.

به گزارش گروه دریافت خبر سادس، با پیگیری دکتر محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در خانه ملت . پیرو جلسه روز گذشته با مدیرعامل شرکت ملی مس، مدیرعامل صندوق بازنشستگی شرکت مس و رئیس کانون بازنشستگان مس مبنی بر ارائه مستندات مغایرت قانونی مصوبه شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی در خصوص  اصلاح اساسنامه موسسه صندوق بازنشستگی صنایع ملی مس ایران، صبح امروز این جلسه با حضور حجت الاسلام و المسلمین مظفری رئیس دیوان عدالت اداری برگزار شد.

در این جلسه محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور گزارشی از نتیجه کارگروه تخصصی تشکیل شده با همکاری کمیسیون اقتصادی، معاونت قوانین و مرکز پژوهش‌های مجلس در رابطه با مغایرت‌های قانونی این مصوبه به رئیس دیوان عدالت اداری ارائه کرد و اظهار کرد: مصوبه شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی با اصل خصوصی سازی مغایرت دارد.

در این جلسه که در محل دیوان عدالت اداری برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین مظفری با توجه به استماع گزارش رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص مغایرت‌های قانونی مصوبه شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی دستور توقف موقت اجرای  اصلاح اساسنامه صندوق بازنشستگی شرکت مس را صادر کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *