تارتار بعد از ششمین تساوی متوالی: لیگ سختی داریم!

تارتار بعد از ششمین تساوی متوالی: لیگ سختی داریم!

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن قرعه سخت تیمش را یکی از دلایل کسب شش تساوی متوالی در لیگ بیست و دوم دانست.

به گزارش سادس، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پس از تساوی بدون گل تیمش برابر مس کرمان اظهار کرد: بازی سنگین و فیزیکی بود. کیفیت زمین خیلی مساعد نبود و اجازه نمی‌داد دو تیم زیبا بازی کنند. دو تیم دنبال توپ‌های سوم و بلند بودند.

وی ادامه داد: با تغییراتی که ایجاد کردیم، مالکیت زمین را داشتیم اما نتوانستیم موقعیت خوبی را ایجاد کنیم و تساوی عادلانه بود. زمین اجازه نداد که دو تیم بازی کنند. ترکیب دو تیم فیزیکی بود. ضربات ایستگاهی می‌توانست سرنوشت‌ساز باشد که هیچ‌کدام از دو تیم از آن استفاده نکردند.

تارتار درباره ششمین تساوی متوالی تیمش عنوان کرد: لیگ سختی را شاهد هستیم. وقتی در رختکن بودم، شنیدم نفت مسجدسلیمان هم از پرسپولیس صدرنشین جلو است. ما دست خالی بیرون از خانه نیایم، اتفاق خوبی است و یک برد می‌تواند جهش خوبی برای ما در جدول باشد. قرعه ما طوری است که بازی‌های سخت ما داخل خانه است و بازی‌های متوسط ما خارج از خانه. همین که به تیم حریف موقعیت نمی‌دهیم، فکر می‌کنم ما را به ادامه کار امیدوار می‌کند. مصدومیت سعید باقرپسند به ما ضربه زد و امیدوارم با آماده شده سایر مهاجمان ما، بتوانیم بهتر ظاهر شویم.

او درباره داوری گفت: او از داوران باتجربه ما است و قضاوت بی‌نقصی را از او شاهد بودیم. یکی، دو اشتباه جزیی وجود داشت اما قضاوت داور خوب بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *