رئیس فدراسیون اسکواش: موضوع بازنشستگی‌ام در حال بررسی توسط وزیر و پولادگر است

رئیس فدراسیون اسکواش: موضوع بازنشستگی‌ام در حال بررسی توسط وزیر و پولادگر است

دوره ریاست مسعود سلیمانی در فدراسیون اسکواش ۲۶ شهریور به پایان می‌رسد، اما هنوز وزارت ورزش زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون را مشخص نکرده است.

به گزارش سادس، مسعود سلیمانی ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ با اکثریت آرا برای سومین دوره پیاپی به عنوان رییس فدراسیون اسکواش انتخاب شد، اکنون با وجود این که تنها چند روز تا پایان دوره ریاست او زمان باقی مانده، هنوز وزارت ورزش زمان برگزاری انتخابات را مشخص نکرده است.

رئیس فدراسیون اسکواش در گفت‌وگو با سادس درباره وضعیت بازنشستگی خود و این که با پایان دوره ریاست او در ۲۶ شهریور، آیا سرپرست برای فدراسیون از سوی وزارت ورزش تعیین خواهد شد یا خیر؟ اظهار کرد: هنوز به صورت رسمی نامه‌ای مبنی بر این که بازنشسته هستم یا خیر از طرف وزارت ورزش ابلاغ نشده و منتظر ابلاغ رسمی هستم، البته من سرباز نظام هستم و هر زمان به من بگویند بدون هیچ مخالفتی خواهم رفت.

وی گفت: البته چون پیش از این درباره وضعیت بازنشستگی خود به وزارت ورزش اعتراض کرده بودم، این مساله توسط وزیر ورزش و محمد پولادگر معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی در حال بررسی است تا نتیجه نهایی اعلام شود.

سلیمانی در پاسخ به این پرسش که آیا زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون مشخص است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: هنوز از سوی وزارت ورزش درباره زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون چیزی به ما اعلام نشده و تا زمانی که سرپرست تعیین نشود، به عنوان رییس فدراسیون به وظایف خود عمل خواهم کرد. البته هر تصمیمی که وزارت ورزش بگیرد، تابع هستم.

رییس فدراسیون اسکواش در پایان درباره عملکرد تیم پدل ایران در رقابتهای مرحله مقدماتی قهرمانی جهان در مصر، گفت: با وجود این که شرایط سختی برای اعزام تیم پدل به این رقابتها داشتیم، اما با تصمیم وزارت ورزش و شورای فنی فدراسیون تیم اعزام شد که عملکرد تیم بویژه مردان رو به رشد و پیشرفت بود و توانستیم جایگاه سومی دوره قبل خود را تا نایب قهرمانی ارتقاء دهیم. هر چند بانوان در اولین حضور خود پنجم شدند، اما یقین دارم سال آینده همین تیم ارتقای جایگاه خواهد داشت و روند آنها رو به رشد است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *